اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نگاهی به مطبوعات اسپانیا | پایان خوش با مسی؛ میدان مین در لیگ قهرمانان اروپا

مطبوعات اسپانیا در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، درخشش کریم بنزما و برد سخت بارسلونا با گلزنی مسی صحبت کردند.

نگاهی به مطبوعات اسپانیا |  پایان خوش با مسی؛ میدان مین در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز دوشنبه 24 آذر – 14 دسامبر از مهمترین مسائل فوتبال در این کشور صحبت کردند.

شب گذشته بارسلونا در دیدار هفته سیزدهم مقابل لوانته هجدهم جدولی به برتری یک بر صفر رسید. گل آنها لئو مسی در دقیقه 76 به ثبت رساند.

امروز نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه قرعه‌کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد و 16 تیم حریف خود را خواهند شناخت.

بررسی روزنامه‌های ورزشی روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید با یک تعبیر جالب قرعه‌کشی امروز لیگ قهرمانان اروپا را به «میدان مین» تشبیه کرد. امروز در یک بخش تیم‌های صدرجدول یعنی‌(بایرن مونیخ – رئال مادرید – منچسترسیتی – لیورپول – چلسی – دورتموند – یوونتوس و پاری سن ژرمن) حضور دارند و در لیست دیگر تیم‌های ( اتلتیکومادرید – مونشن گلادباخ – آتالانتا – سویا – لاتزیو – بارسلونا – لایپزیگ و پورتو) قرار گرفته‌اند.

باید دید چه قرعه‌ای نصیب تیم‌ها خواهد شد. طبق قانون تیم‌های هم ملیت در این مرحله با هم روبه‌رو نخواهند شد. به عنوان مثال رئال مادرید تنها به یکی از 4 تیم پورتو، آتالانتا، لاتزیو و لایپزیگ خواهد خورد.

آ.اس چاپ مادرید به تمجید از بنزما پرداخت و با تیتر «مهاجم تمام و کمال» به استقبال او رفت. نمایش درخشان او در دیدار مقابل اتلتیکو او را به پرسابقه‌ترین بازیکن خارجی رئال بدل کرد.

رسانه‌های بارسایی به تمجید از لئو مسی در بازی مقابل لوانته پرداختند. در جدالی که انتظار می‌رفت، آبی‌اناری‌ها به سادگی و با نتیجه‌ای پرگل به برتری دست یابند اما شرایط پیچیده شد و در یک موقعیت مسی توانست دروازه حریف را باز کند.

موندو دپورتیوو تیتر «پایان خوش» را به روی جلد برد و از 642 گل مسی در بارسلونا نوشت. موندو در ادامه مدعی شد که یک گل دیگر برای مسی می‌تواند او را به رکورد خیره‌کننده پله برای سانتوس برساند.

اسپورت تیتر «فقط مسی»‌ را به روی جلد برد و از حرکت انفرادی ستاره آرژانتینی نوشت. اسپورت نوشت که تغییر سیستم کومان نیز دوباره به نتیجه نرسید و تیم در لحظات آخر با 5 مدافع دفاع می‌کرد.

اسپورت نوشت که کومان همچنان از تیم خود تمجید می‌کند و معتقد است که اگر بتواند دقت و تاثیرگذاری خط تهاجمی را بیشتر کند می‌تواند قهرمان لالیگا شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول