اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر هندبال| صادقی: دروازه‌بان حریف بهترین بازیکن زمین بود

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: به نظر من دروازه بان تیم حریف بهترین بازیکن میدان بود.

لیگ برتر هندبال| صادقی: دروازه‌بان حریف بهترین بازیکن زمین بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پنجمین روز از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان، یادواره شهید پورجعفری نیروی زمینی شهید شاملی با نتیجه 31 بر 30 ذوب آهن را شکست داد.

کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن پس از شکست تیمش در این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و دو تیم با دو سبک مختلف یعنی جوان و با تجربه روبه‌روی هم قرار گرفتند. تیم ما جوان است و اکثر بازیکنان را اعضای تیم جوانان تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: وقتی با یک تیم جوان کار می‌کنیم باید انتظار داشته باشیم که درصد از دست دادن توپ‌ها بالا باشد و اینکه احتمال زیادی وجود دارد که موقعیت‌های به دست آمده را به گل منجر نکنند. بازی بسیار خوب بود و من از تیم مقابل و بازیکنان جوان خودم که آیندگان هندبال هستند تشکر می‌کنم.

صادقی خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم ما جوان است و سرعت بالا باعث می‌شود توپ‌ها از دست برود. شاید دروازه‌بان تیم مقابل چهره موفق این دیدار بود و اگر عملکرد او در این بازی نبود، نتیجه یک چیز دیگری بود. ورزش یک سر آن برد است و یک طرف آن باخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول