اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

لشگری: خوشحالیم که تیم های دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش ملی کمک می کنند

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشحالیم که تیم های دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش ملی کمک می کنند.

لشگری: خوشحالیم که تیم های دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش ملی کمک می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر امروز شنبه ۲۲ آذر ماه امیرعباس لشگری در اردوی تدارکاتی تیم های کشتی فرنگی و آزاد این دانشگاه حضور یافت و با کادر فنی و اعضای این تیم ها دیدار و گفت و گو کرد.

وی با اشاره به حضور تیم های کشتی فرنگی و آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور، این موفقیت را به آنان تبریک گفت و اظهار داشت: خوشحالیم که ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی هم در اخلاق حرفه ای و هم در ورزش قهرمانی، زبانزد خاص و عام هستند و این خود پیروزی ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، از یک تیم حرفه ای کاری برخوردار است، ادامه داد: موفقیت تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مختلف، در سایه همدلی و اتحاد و رعایت اصول حرفه ای گری به دست آمده است و امیدواریم این پیروزی ها با کسب مقام تیم های کشتی و فرنگی در مرحله نیمه نهایی و نهایی، پربارتر شود.
  
طبق اعلام سازمان لیگ کشتی کشور، قرار است مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی، ۲۵ آذر و نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد کشور، ۲۷ آذر در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول