اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| واحدی: تماس با بازیکنان ما زشت و غیراخلاقی بود/ از مربیان ملی توقع نداشتم

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد گفت: تماس تلفنی کادر فنی تیم شهرداری قزوین با بازیکنان ما زشت و غیراخلاقی بود.

لیگ برتر والیبال| واحدی: تماس با بازیکنان ما زشت و غیراخلاقی بود/ از مربیان ملی توقع نداشتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جمال الدین واحدی پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال شهرداری گنبد مقابل شهرداری قزوین در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: وقتی تیم شکستی را تجربه می کند، ناخودآگاه ناراحت هم می شود. نمی توان بعد از شکست خوشحال بود اما دیدن برخی موارد غیراخلاقی ناراحتی ما را مضاعف می کند.

وی ادامه داد: در 3 سالی که وارد والیبال به همه ثابت کردم که اخلاق مدار هستم، اما امروز شاهد دو مورد تخلف بودم. اول اینکه دو تماشاگر از طرف تیم شهرداری قزوین در سالن حضور داشتند. اگر قرار بود آنها مهمان ویژه باشند باید در جایگاه مخصوص نشسته و بازی را تماشا کنند نه اینکه نقش لیدر را داشته باشند. 

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد گفت: ما هم می توانیم برای 4-5 لیدر گنبدی کارت مهمان بگیریم و آنها را وارد سالن کنیم. هر تیم دیگری هم می تواند این کار را بکند. از اتفاقی که رخ داد بسیار متاسف هستم. نماینده فدراسیون هم به آنها تذکر داد، اما اتفاق خاصی رخ نداد.

واحدی تصریح کرد: موضوع دیگر هم بحث تماس های تلفنی از طرف کادر فنی حریفان مخصوصاً تیم شهرداری قزوین با بازیکنان ما است. این اتفاق در شرایطی رخ داد که هنوز نیم فصل تمام نشده و اگر قرار است مذاکره ای صورت بگیرد باید در پایان نیم فصل باشد. این موضوع را همه باید بدانند و خیلی زشت است که از طرف تیم حریف با چند بازیکن ما تماس می گیرند و از آنها می خواهند به در تیم‌شان بازی کنند. 

وی گفت: اگر بازیکنی بخواهد تیم را ترک کند باید رضایتنامه دریافت کند. پرداختی های تیم ما کامل بوده و تاکنون 45درصد از قراردادها را پرداخت کرده ایم و اگر 10 درصد دیگر هم پرداخت کنیم، هیچ بازیکنی بدون دریافت رضایتنامه حق جدایی از تیم ما را ندارد. این اقدام را به شدت محکوم می کنم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد تصریح کرد: این کارها از طرف افرادی که سابقه مربیگری در تیم های ملی را دارند و هم اکنون هم در تیم های ملی فعالیت می‌کنند بعید است. این صحبت‌ها را قطعاً کادر فنی تیم حریف تکذیب می کند و این امر کاملاً طبیعی است. برای اعضای کادر فنی تیم حریف احترام زیادی قائل هستم و اگر واقعاً چنین کاری کرده باشند بسیار زشت و غیراخلاقی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول