اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

شوکر: امیدوارم مودریچ تا سالیان سال در مادرید بماند

موضوع تمدید قرارداد مودریچ با رئال مادرید حتی اظهارات ستاره اسبق کرواسی و کهشکانی‌ها را به دنبال شد و شوکر برای ماندن «لوکیتا» اظهار امیدواری کرد.

شوکر: امیدوارم مودریچ تا سالیان سال در مادرید بماند

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از درخشش رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ و عملکرد فوق‌العاده مودریچ در آن بازی،‌دوباره موضوع تمدید قرارداد این بازیکن بر سر زبان‌ها افتاد.

خود بازیکن بارها از علاقه برای بازی کردن در مادرید و خداحافظی در این باشگاه سخن گفته است ولی رئال تمایلی برای تمدید او ندارد. البته به نظر می‌رسد با توجه به عمکلرد اخیر این بازیکن نظر سران مادریدی نیز تغییر کرده و شاید این بازیکن فصل اینده نیز در جمع زیدان حضور داشته باشد.

این مسئله و موضوع تمدید قرارداد لوکیتا واکنش «داور شوکر» را نیز به همراه داشت. ستاره اسبق کرواسی و رئال مادرید در این خصوص گفت: مودریچ باید در رئال مادرید بماند. امیدوارم سالیان سال در این تیم بازی کند زیرا که او یک فرمانده واقعی است و بسیار در نتیجه رئال تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: البته تصمیم باید با سران باشگاه گرفته شود و هر تصمیمی که گرفته شود باید اجرا شود.

داور شوکر، جزو برترین بازیکنان تاریخ کرواسی است و مودریچ نیز در کنار او در تاریخ فوتبال این کشور ایستاده است. شوکر همچنین 3 فصل در رئال مادرید بازی کرد و در 109 بازی 49 گل به ثمر رسانید. مودریچ هم اکنون نهمین سال خود در جمع رئالی‌ها را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول