اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سریال ادامه‌دار شکست‌های هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر

هندبالیست‌های مردان نفت و گاز گچساران در سومین روز از مرحله اول دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر بازی را به ذوب آهن اصفهان واگذار کردند.

سریال ادامه‌دار شکست‌های هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  در سومین روز  از مرحله اول دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور به میزبانی شهر شیراز در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واقع در شهر صدرا با شرکت ۱۲ تیم آغاز شد.

 در این دوره از مسابقات تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران به مصاف حریف خود تیم  ذوب آهن اصفهان  رفت  که  در این دوره از  مسابقات تیم ذوب‌اهن اصفهان  با  کسب نتیجه ۳۷ به۲۲  ر تیم هندبال نفت و گاز گچساران  غلبه کرد.

 گفتنی است، در اولین دیدار تیم هندبال نفت و گاز گچساران در دور برگشت  به مصاف  تیم ستارگان دشتستان رفت و در این دوره از مسابقات با کسب نتیجه ۲۴ بر ۲۱   ستارگان دشتستان بوشهر شکست داد.

به گزارش فارس، تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با انجام 6دیدار و کسب 2 امتیاز در رده پنجم گروه اول این مسابقات قرار گرفته است.

تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران  در مرحله رفت این  مسابقات نتوانسته بود نتایجی را کسب کند اما این تیم ناگزیر به حضور در دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران است و اولین پیروزی را در دوره برگشت این مسابقات را ازآن خود کرد.

  امسال تیم‌های صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

 در این دوره از مسابقات تیم‌های هندبال برای رقابت با یک دیگر به2گروه تقسیم شده‌اند که نفت و گاز گچساران در گروه (A)  با تیم های پرسپولیس بهبهان- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون- پاس ناجا قم - ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان به رقابت خواهد پرداخت.

و دیگر تیم هم استانی، فراز بام خائیز دهدشت  در گروه( B) با تیم های کیمیا کاشت کردستان-  پرواز هوانیروز - مس کرمان - فولاد سپاهان اصفهان و  زغال سنگ طبس‌ هم گروه است.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول