اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ادامه ساخت ۱۶۰۰ واحد برای ساکنان منبع‌آب اهواز

استاندار خوزستان آخرین وضعیت فعالیت‌های عمرانی و بهسازی در کوی منبع آب و حصیرآباد را تشریح کرد.

ادامه ساخت ۱۶۰۰ واحد برای ساکنان منبع‌آب اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از کوی منبع آب و حصیرآباد اهواز اظهار کرد: پیرو بازدیدهای قبل و تصمیماتی که گرفته شد، با تشکیل قرارگاه نبی اکرم و با یاد شهید سردار سلیمانی،در منبع آب کارهای خوبی انجام شده است؛ البته این کارها تکمیل نشده و همچنان در حال انجام هستند.

وی افزود:در این خصوص، دستگاه‌هایی مانند سپاه حضرت ولیعصر(عج)،اداره‌کل مدیریت بحران، دادگستری، نفت،ملی حفاری، شهرداری، آبفا، نیشکر، فولاد خوزستان و گروه‌های جهادی، همگی پای کار آمدند و در تعمیر منازل و آسفالت معابر و برداشتن تپه‌هایی که زخم کهنه و قدیمی مردم این منطقه بود و خطرناک و خطرساز بودند، دست به دست هم دادند و اکنون یک رضایت نسبی ایجاد شده است و کار،خوب پیش رفته است.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: البته برنامه اساسی برای انتقال ساکنان این منطقه را نیز در دستور کار داریم و اکنون با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان،ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است اما تا آن زمان، کارهایی باید در منطقه انجام شود که در این مورد،کار دارد پیش می‌رود.

وی ادامه داد:در کوی آل صافی و مناطق اطراف آن نیز کار شروع شده و امروز استارت زدیم و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها این کار انجام شود و در تامین منابع مالی آن نیز کمک خواهیم کرد که حداقل‌های زندگی و شرایط زیست را برای ساکنان این مناطق فراهم کنیم تا کار اساسی انجام شود و اکنون نیز در این شرایط سخت، ساکنان این مناطق که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، تعلق خاطرشان حفظ شود و این رابطه دوطرفه بین مردم و نظام مردمی،مستحکم‌تر شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول