اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ولایتمداری مهم‌ترین آرمان شهدا و تکلیف حساس امروز فرزندان این مرز و بوم

معاون تربیت و آموزش ناجا با تبیین برنامه‌های دشمن در ترور شخصیت‌های انقلابی در ایران اسلامی گفت:‌ ولایتمداری مهم‌ترین آرمان شهدا و تکلیف حساس و خطیر امروز فرزندان این مرز و بوم است.

ولایتمداری مهم‌ترین آرمان شهدا و تکلیف حساس امروز فرزندان این مرز و بوم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حبیب اله جان‌نثاری ظهر امروز در جمع فراگیران آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر در اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به‌ویژه شهید هسته‌ای کشور، شهید محسن فخری زاده بیان داشت:‌ به‌یقین شهادت شهید فخری زاده، با هدف ترور دانش،‌ علم و روحیه انقلابی از سوی صهیونیسم جهانی در کشور ما انجام پذیرفت.

وی با اشاره به برخی از شاخصه‌های رفتاری شهید فخری زاده؛ پیام این شهادت را ادامه راه این شهید بزرگوار خواند و اظهار داشت: این شهید بزرگوار که تمامی توان خود را در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بست، در کنار گمنامی؛ در اخلاص، ولایت مداری و تلاش انقلابی، زبانزد و بی‌همتا بود.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان ضرورت تأمل در چرایی شهادت یک فرد دانشمند از سوی دشمنان تصریح کرد:‌‌ دشمنان از توانمندی برجسته علمی شهید فخری زاده هراس داشتند و پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی و هسته‌ای را تهدیدی جدی برای خود می‌دیدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: زمانی که دشمن متمرکز می‌شود و تهدید خود را عملیاتی می‌کند، ما پی می‌بریم که اینجا نقطه قوت ماست که مورد تهدید دشمن است، چراکه امروز دشمنان از توانمندی‌های ما در عرصه‌های دفاعی و علمی و انسجام، اتحاد و یکپارچگی ما در بیم و هراسند.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین عامل ترس دشمنان اسلام، هراس از دین ماست، زمانی که مادر دو شهید پرافتخار در زادگاه امام خمینی (ره) بیان می‌دارد که مهم‌ترین پیام شهید به دوستانش در همان لحظه اعلام شهادت فرزندانش، ادامه راه آن شهید است، دشمن باید از این روحیه انقلابی در بیم و هراس باشد.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به راهبردهای دشمن در ایجاد داعش نیز اشاره کرد و گفت: این هدف‌گذاری طی سی سال برنامه‌ریزی و با صرف هزینه‌های گزاف در مواجهه با اسلام و مقاومت از سوی دشمنان و بدخواهان انجام پذیرفت و مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی و پشتیبانی تجهیزاتی از سوی آنان قرار گرفت.

جان‌نثاری ادامه داد:‌ تشکیل جبهه‌ای از افرادی منسجم، آموزش‌دیده و یکپارچه به عنوان جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی و فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی، در برابر داعش؛ دلیلی شد که دشمنان، سردار دل‌ها را تهدیدی برای خود بدانند و این شهید بزرگوار را ناجوانمردانه به شهادت برسانند.

وی در ادامه با اشاره به مسئولیت و وظیفه خطیر و سنگین فرزندان این مرز و بوم در عرصه کنونی انقلاب اذعان داشت:‌ پاسداری از آرمان شهدا و ادامه راه آن شهیدان که همان ولایت مداری است و روش آنان که جهادی بودن،‌ تدین،‌اخلاص،‌انسجام و یکپارچگی و ‌تلاش بی‌وقفه است، مهم‌ترین تکلیف مردم و مسئولان است.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با قدردانی از تلاش‌های مسئولان و برنامه ریزان آموزشی در آموزشگاه تخصصی مالک اشتر ناجا در اراک بیان داشت:‌ در تمامی عرصه‌ها و در این آموزشگاه که شما جوانان در حال تجهیز و آمادگی برای خدمت در عرصه نظم و امنیت برای مردم عزیز کشور در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا هستید باید در انجام مسئولیت در کلاس‌های درس و برنامه‌های آموزشی و در ادامه در سنگر امنیت و خدمت با قدرت و پشتکار در ادامه این مسیر کوشا باشید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول