اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نحوه اختصاص 6 نمره درس تربیت‌بدنی به طرح کوچ اعلام شد

اطلاعیه شماره3 معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) صادر شد.

نحوه اختصاص 6 نمره درس تربیت‌بدنی به طرح کوچ اعلام شد

به گزارش گروه تعلیم‌ و تربیت خبرگزاری فارس، سومین اطلاعیه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در اجرای طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان «کوچ»، در خصوص چگونگی اختصاص 6نمره از درس تربیت‌بدنی به این طرح در ارزشیابی نوبت اول دانش‌آموزان صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است: «ضمن قدردانی از اهتمام ملی مدیران، معلمین و دست‌اندرکاران عزیز مدارس و همراهی خانواده‌های گرانقدر در اجرای طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان، با فرارسیدن ارزشیابی نوبت اول، مقتضی است طبق دستورالعمل ارسالی «اجرا و ارزشیابی درس تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی در شرایط کرونا» به ادارات آموزش و پرورش استان‌های کشور، 6نمره از بارم درس تربیت‌بدنی در سه حیطه مهارت‌های ورزشی، آمادگی جسمانی و موضوعات دانشی به اجرای طرح کوچ اختصاص یابد.

بر این اساس در حیطه مهارت‌های ورزشی طرح کوچ، با توجه به پوشه کاری دانش‌آموز و مشاهده رفتار توسط والدین 2نمره، در حیطه آمادگی جسمانی طرح، انجام تکالیف حرکتی آمادگی جسمانی، با توجه به پوشه کاری دانش‌آموز و مشاهده رفتار توسط والدین 2نمره و در بخش موضوعات دانشی با توجه به پروژه‌های دانشی و آزمون‌های آنلاین معلم ساخته طرح کوچ 2نمره و بنابراین در مجموع 6نمره از بارم درس تربیت‌بدنی به این موضوعات مهم در طرح کنترل وزن و چاقی اختصاص یابد»‌.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول