اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قلی‌پور: وزارت ورزش به دادگاه اسکندری توصیه‌نامه‌ فرستاد/تماس‌های تهدیدآمیز با ملی پوشان کشور

مربی سابق تیم ملی بیلیارد بانوان گفت: وزارت ورزش با توصیه نامه هایی که به دادگاه فرستاد، حکم تعلیق اسکندری را شکست.

قلی‌پور: وزارت ورزش به دادگاه اسکندری توصیه‌نامه‌ فرستاد/تماس‌های تهدیدآمیز با ملی پوشان کشور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرمین قلی‌پور درمورد آخرین شرایط فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس و انتقادهایی که نسبت به این فدراسیون مطرح می‌شود، اظهار داشت: مشکلات ما به یک سال و دو سال اخیر بازنمی‌گردد و تقریباً از سال دوم ریاست اسکندری معضل های ما شروع شد. روش های مختلفی را در پیش گرفتیم تا مشکلات را حل کنیم، اما به نتیجه نرسیدیم.

وی ادامه داد: 4 سال با حضور در فدراسیون و خواهش و تمنا به دنبال حل مشکلات بودیم، اما به نتیجه نرسیدیم. در نهایت من به همراه چند نفر از دوستان به سازمان بازرسی کل کشور رفتیم و مسئولان را موجاب کردیم تا به مشکلات فدراسیون ورود کنند.

رئیس سابق کمیته مربیان فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس خاطرنشان کرد: سال 97 سازمان بازرسی به مشکلات ورود کرد. اوضاع در فدراسیون به قدری بد بود که بیش از یک ماه مسئولان شرایط را بررسی کردند. این روند معمولاً در ارگان های مختلف یک هفته ای انجام می شود. در نتیجه پرونده ای با 1048 صفحه جمع آوری و 39 صفحه به صورت خلاصه به قوه قضاییه ارسال شد. 

مربی سابق تیم ملی بیلیارد بانوان گفت: در پرونده ای که سازمان بازرسی به دادسرای کارکنان دولت ارسال کرده انواع تخلفات دیده می شد. تنها بحث بازیکنان تیم ملی نبود، بلکه موضوع داوران و ... هم مطرح بود. در این پروسه سازمان بازرسی اسنادی را مقابل بازیکنان تیم ملی قرار داد و در آن موقع بود که بازیکنان متوجه شدند امضای آنها جعل شده است.

قلی‌پور ادامه داد: اشک برخی از بازیکنان به دلیل اعزام با هزینه شخصی درآمد. آنها با وام و کمک گرفتن از سایرین هزینه اعزام خود را فراهم کردند. برخی از ملی پوشان به مربیگری وارد شدند تا بتوانند برای خود کسب درآمد کرده و به مسابقات مختلف اعزام شوند. در این شرایط همیشه به ملی پوشان گفته می شد که فدراسیون پولی از وزارت ورزش دریافت نکرده است.

رئیس سابق کمیته مربیان فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس عنوان کرد: مجموع مبلغی که در سال 97 به ملی پوشان باید پرداخت می شد حدود 5 میلیارد و 600 میلیون تومان بود. این پول هیچگاه به ملی پوشان و داوران کشورمان پرداخت نشد. 

مربی سابق تیم ملی بیلیارد بانوان گفت: این پرونده همچنان در شعبه 13 دادسرای کارکنان دولت جریان دارد. روز نخست که پرونده وارد شد به دلیل تعدد تخلفات، اسکندری ممنوع الخروج شد و حالا هم با قید وثیقه آزاد است. در گام نخست برای اسکندری 6 ماه قرار نظارت صادر شد، بعد از گذشت این مدت با اضافه شدن مستندات و قطعی شدن جعل امضا و... حکم جدیدی برای اسکندری صادر شد.

وی افزود: قرار شد اسکندری برای 6 ماه بعدی هم تعلیق شود، اما وکلای فدراسیون درخواست تجدیدنظر کردند. از طرفی توصیه نامه هایی هم از وزارت ورزش مبنی بر حفظ کیان ورزش کشور به دادگاه ارسال شد و به این ترتیب تعلیق اسکندری شکسته شد. وکیل اسکندری در این پرونده پس از بازگشت وی به فدراسیون حکم ریاست کمیته انضباطی را گرفته است.

قلی‌پور گفت: در روزهای اخیر تماس‌هایی با برخی ملی پوشان گرفته و تهدید شدند که به کمیته انضباطی خواهند رفت. تنها دلیل این تهدیدها این بود که این ملی پوشان اعلام کرده اند که امضاهایشان جعل شده و پرداختی به آنها نشده است. درست است که می گویند درهای فدراسیون باز است، اما به دلیل شکایت هایی که صورت گرفته من و خیلی از اهالی این رشته در دادسرای ناحیه 12 شعبه 2 حاضر شدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول