اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اینچه‌درگاهی: کاهش سهمیه‌ها روی ما تاثیر نمی‌گذارد/با نظر مربیان اردو را آغاز می‌کنیم

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: کاهش سهمیه‌ها در المپیک پاریس تاثیری روی ورزش ما نمی‌گذارد.

اینچه‌درگاهی: کاهش سهمیه‌ها روی ما تاثیر نمی‌گذارد/با نظر مربیان اردو را آغاز می‌کنیم

زهرا اینچه‌درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کاهش ۶ سهمیه ژیمناستیک در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهارداشت: در رشته ما سهمیه گرفتن بسیار مهم است چرا که ما هیچ وقت از طریق سهمیه به المپیک نرفته و حضورمان در این بازی‌ها بدون سهمیه بوده است. تا اینجا که رسیده‌ایم کارمان خوب بود اما کرونا همه چیز را به هم ریخت.

وی افزود: با توجه به اینکه تنوع رشته‌ها در بازی‌های المپیک وجود دارد به همین دلیل سهمیه‌ها در برخی از رشته‌ها کم شده اما با توجه به اینکه ژیمناستیک رشته پرطرفدار و جذاب بوده خیلی تغییرات نداشته است. ما کاهش سهمیه ها را در ژیمناستیک هنری زنان و مردان و ریتمیک می‌بینیم اما ترامپولین تغییری نکرده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: این سهمیه‌های کاهش پیدا کرده مربوط به سهمیه میزبان و همینطور وایلد کارت بود به همین دلیل اتفاق رخ داده خیلی تاثیری در ورزش ما نخواهد گذاشت.

اینچه‌درگاهی با تاکید بر اینکه ایران تحت تاثیر تغییرات قرار نمی‌گیرد، گفت: اگر قرار بود روزی ما از طریق وایلد کارت ژیمناستیک به المپیک اعزام شویم با توجه به اینکه وایلد کارت حذف شده این اتفاق نخواهد افتاد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه زمانی قرار است اردوی تیم ملی برای حضور در المپیک آغاز شود، عنوان کرد: اوایل تابستان درخواست برگزاری اردوها را دادیم که زمان زیادی طول کشید تا به ما جواب دهند اما اعلام کردند که ما می‌توانیم اردوها را شروع کنیم. با توجه به شرایط قرمز صبر کردیم تعطیلات تمام شود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی مربیان اردوهای مجازی بسیار خوب برگزار شد و انگیزه بازیکنان بالا رفت. ما مسابقات جام جهانی باکو و قطر را داریم که مسابقات کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود. سال آینده هم مسابقات قهرمانی قاره‌ای را خواهیم داشت. با توجه به نظر مربیان به زودی زمان شروع اردو را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول