اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

محمدی: استقلال فینالیست لیگ کشتی می‌شود / به فکر تیم ملی نیستم

کشتی‌گیر عضو تیم استقلال تهران از شانس بالای این تیم برای حضور در فینال رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور خبر داد و گفت: با تقویت تیم می‌توانیم زنگ خطری برای ایران مال باشیم.

محمدی: استقلال فینالیست لیگ کشتی می‌شود / به فکر تیم ملی نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد یکی از کشتی گیران حال حاضر ورزش خراسان شمالی که در لیگ برتر حضور دارد، امیرحسین محمدی است که با حضور در تیم استقلال تهران طی این دوره از مسابقات توانسته تا رقبای خود را شکست دهد و بتواند همراه با تیم خود به نیمه‌نهایی لیگ برتر صعود کند.

امیرحسین محمدی در گفت وگوبا خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به شرایط جسمانی خود اظهار کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون در وزن ۹۵ کیلوگرم قرار دارم و اقدام به کاهش ۳۰ کیلوگرم کردم، دچار تحلیل عضلانی شدم اما کم کم این مشکل نیز با برگزاری مسابقات و فشار تمرینات حل می‌شود.

وی بابیان اینکه علاقه‌مند به حضور در تیم اترک خراسان شمالی بوده، خاطرنشان کرد: پیش از ورود این تیم به مسابقات همراه با تیم استقلال به توافق رسیده بودم و قرارداد خود را برای حضور در لیگ برتر با این تیم به امضا رساندم اما مایل بودم برای تیم استان خودم کشتی بگیرم.

عضو اسبق تیم ملی کشتی کشور درباره بازگشت به تیم ملی نیز تصریح کرد: باتوجه به سن ۲۹ سالگی و همچنین شرایط فعلی، به دنبال حضور در تیم ملی نیستم و تلاش می‌کنم تا دوران حرفه‌ای حضور در تشک کشتی و رقابت‌ها را با شرایطی خوب به‌پایان برسانم و وارد دوران بازنشستگی ورزشی شوم.

وی درباره شرایط تیم کشتی استقلال نیز گفت: این تیم پس از برگزاری رقابت‌های رفت‌وبرگشت در دور گروهی توانست صدرنشین گروه شود و در نیمه‌نهایی به مصاف تیم دوم گروه ب خواهد رفت.

محمدی تیم استقلال را دارای شانس بالایی برای حضور در فینال رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور دانست و تصریح کرد: در صورت تقویت تیم حتی می‌توانیم زنگ خطری برای تیم ایران مال نیز در فینال باشیم.

این کشتی بجنوردی همچنین درباره حضور تیم اترک در مسابقات نیز خاطرنشان کرد: حضور یک تیم از خراسان شمالی به‌صورت ۲ دوره متوالی در رقابت‌های لیگ برتر اقدامی بسیار مهم از سوی مسئولان تیم اترک است که باید از آنان قدردانی شود.

وی در انتها نسبت به شرایط فعلی کشتی و کرونا گفت: تعطیلی سالن‌های کشتی به علت شیوع کرونا باعث شده تا کشتی گیران از انعطاف لازم برای مسابقات برخوردار نباشند اما برگزاری لیگ برتر در چنین شرایطی بسیار لازم بود تا خلاء عدم برگزاری مسابقات تا رقابت‌های جهانی و المپیک به نحوی پر شود و کشتی گیران نیز در جریان مسابقه و رقابت حضورداشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول