اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

قرعه کشی لیگ یک هندبال کشور/ خاتم در گروه C و زارچ در گروه D

تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی خاتم و قنات زارچ رقبای خود را در مسابقات لیگ یک هندبال کشور شناختند.

قرعه کشی لیگ یک هندبال کشور/ خاتم در گروه C و زارچ در گروه D

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور مجازی ۲۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد که تیم‌های یزدی دانشگاه آزاد اسلامی خاتم و قنات زارچ در گروه‌های C و D این رقابت‌ها قرار گرفتند.

 براین اساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتم در گروه C با تیم‌های میناب، خرم‌آباد، آروین مهر شهرکرد، رعد پدافند و شورا و شهرداری لارستان هم‌گروه است.

محمدجواد حداد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، گفت: تمرینات تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتم که ۳۰ الی ۴۰ درصد از بازیکنان این تیم را هندبالیست‌های بومی تشکیل می‌دهند از سه هفته پیش برای حضور در مسابقات لیگ یک هندبال کشور آغاز شده است.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاتم از برنامه سه ساله این تیم برای صعود به لیگ برتر هندبال کشور خبرداد و افزود: با صبوری به دنبال پشتوانه‌سازی و تجربه¬اندوزی در این مسابقات هستیم و درعین حال نیم نگاهی نیز برای صعود به مرحله بالاتر داریم.

دبیر هیات هندبال شهرستان خاتم با اشاره به مشکلات مالی که در شرایط کرونایی گریبان‌گیر بیشتر تیم‌های ورزشی شده است خواستار حمایت معادن و صنایع مستقر در شهرستان خاتم برای رفع مشکلات مالی این تیم شد.

هندبالیست‌های زارچی مدعی صعود به لیگ برتر

چشم امید هندبال‌ دوستان یزدی برای حضور دوباره هندبال استان یزد در سطح اول هندبال کشور در سال جاری به تیم ریشه‌دار قنات زارچ دوخته شده است، تیمی که در گروه D مسابقات لیگ یک هندبال کشور با تیم‌های شهرداری ساوه، بهنام زاهدان، فراز بام دهدشت، آریا ترکان مراغه و درخشان کویر گرمسار همگروه شده است.

سیدهادی محمدی در گفت‌وگوی با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به لطمه کرونا در برنامه آماده‌سازی تیم قنات زارچ برای حضور در مسابقات لیگ یک هندبال کشور، گفت: درحالی که تنها ۲۰ روز از آغاز تمرینات این تیم می‌گذرد هندبالیست‌های حرفه‌ای تیم قنات زارچ با تمرینات انفرادی خود خلا تعطیلی تمرینات گروهی چندماهه را جبران کردند و تیم از لحاظ جسمانی در آمادگی مطلوب به سر می‌برد.

وی از حفظ ۷۰ درصد شاکله این تیم از فصل گذشته خبرداد و افزود: تمام بازیکنان تیم قنات زارچ را هندبالیست‌های بومی استان یزد تشکیل داده‌اند و با هدف صعود به لیگ برتر پای به میدان رقابت‌ها خواهند گذاشت.

سرپرست تیم قنات زارچ با بیان این‌که شهرهای میزبان مسابقات گروه‌های چهارگانه لیگ یک هندبال کشور تاکنون از سوی سازمان لیگ هندبال کشور معرفی نشده‌اند، افزود: تیم هندبال قنات زارچ با توجه به زمان آغاز مسابقات که ۳۰ آذرماه اعلام شده‌ است در تاریخ ۲۸ آذرماه به شهر میزبان مسابقات گروه D این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

تیم قنات زارچ که از رقابت‌های لیگ سه هندبال کشور در سالیان گذشته خود را به لیگ یک رسانده در فصل گذشته این رقابت‌ها نیز تا مرحله دوم مسابقات لیگ یک هندبال کشور صعود کرده بود و در یک قدمی لیگ برتری شدن بود، اتفاقی که با انسجام تیمی در فصل پیش روی رقابت‌های لیگ یک هندبال کشور چندان هم دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول