اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زمان سفر پرسپولیس به قطر مشخص شد

زمان سفر تیم فوتبال پرسپولیس به قطر برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

زمان سفر پرسپولیس به قطر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرعلی حسینی درباره زمان سفر تیم فوتبال پرسپولیس به قطر برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به خواست مدیر و سرمربی تیم، همچنین تاکید مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه برای اجرای خواسته‌های کادر فنی، برنامه مورد نظر پرسپولیس برای سفر به قطر جهت انجام بازی فینال لیگ قهرمانان به این ترتیب است که 6 روز قبل از مسابقه به دوحه سفر کنیم.

وی اضافه کرد: این درخواست همراه با برنامه تمرین، جلسات و صرف غذا همچنین موارد دیگر، از سوی کادر فنی و مدیر تیم تهی و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

مدیر کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیسافزود: روز گذشته (یکشنبه) در جلسه‌ای با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی، هماهنگی ‌های لازم در زمینه سفر، اقامت و امور لجستیک به عمل آمد.

حسینی تصریح کرد: در صورت آمادگی کنفدراسیون فوتبال آسیا و کشور قطر، روز 23 آذرماه تهران را به مقصد دوحه ترک می کنیم و 30 آذر هم زمان بازگشت به تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول