اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جریمه، توقیف و معرفی به مرجع قضایی در انتظار«پلاک مخدوش‌‌ها»

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت گفت: رانندگانی که به صورت عمدی اقدام به پوشش پلاک یا تغییر در ارقام آن کنند ضمن اعمال قانون و توقیف خودرو به مرجع قضایی معرفی می شوند.

جریمه، توقیف و معرفی به مرجع قضایی در انتظار«پلاک مخدوش‌‌ها»

سرهنگ جهانشاه بهرام‌آبادی معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی اعمال قانون خودروهای پلاک مخدوشی، اظهار داشت: مأموران پلیس راهور به صورت گشت موتوری و خودرویی در معابر حضور داشته و ضمن رصد تخلفات نسبت به برخورد با خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی اقدام خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: اگر خودرویی پلاک نداشته باشد یا شماره آن ناخوانا باشد از تردد آن جلوگیری می‌شود ضمن آنکه دوربین‌ها نیز پلاک خودروها را رصد می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس راهور در صورت مشاهده خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی به هر علت، اقدام به متوقف کردن خودرو می‌کنند؛ اگر تعمدی در کار نباشد مالک خودرو اعمال قانون شده اما اگر تعمدی در بین باشد، خودرو به پارکینگ ارجاع شده و راننده تحویل مرجع قضایی می‌شود.

سرهنگ بهرام‌آبادی به محدودیت تردد کرونایی که از ساعت 21 تا 4 صبح برقرار است اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی به جهت فرار از اعمال قانون، تعمداً پلاک خودرو را پوشش داده یا ارقام را دستکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راهور برای برخورد با تخلفات مخدوشی پلاک در معابر حضور داشته و نسبت به برخورد با رانندگان متخلف اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول