اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نگاهی به مطبوعات اسپانیا| بازگشت راموس به فینال/ عصبانیت کومان از بازیکنان بارسا

مطبوعات اسپانیا به بازگشت راموس، وضعیت قرارداد مودریچ، مصدومیت دمبله و عصبانیت مربی بارسلونا پس از شکست مقابل کادیز پرداختند.

نگاهی به مطبوعات اسپانیا| بازگشت راموس به فینال/ عصبانیت کومان از بازیکنان بارسا

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز 17 آذر – 7 دسامبر به ذکر مهمترین مسائل فوتبال در این کشور پرداختند.

چهارشنبه شب رئال مادرید در دیدار حساس و حیاتی خود میزبان مونشن گلادباخ است و راموس در این بازی حاضر خواهد بود. همین مسئله باعث شده تا پرفروش‌ترین روزنامه اسپانیا به بازگشت کاپیتان مادرید اشاره کند.

بررسی روزنامه‌های روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا در چاپ امروز خود تیتر «بازگشت برای دیدار فینال» را انتخاب کرد و از حضور راموس در جدال حساس با نماینده آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا نوشت. مارکا حضور کاپیتان رئال در تیم را به یک تقویت‌کننده و نیروبخش تشبیه کرد و از لزوم راموس در ترکیب ثابت زیدان حرف زد.

آ.اس اما از دیگر ستاره مادرید صحبت کرد و نوشت:مودریچ حق دارد که بماند.

روز گذشته در خبری که یکی از رسانه‌های اسپانیا منتشر کرد مشخص شد که مودریچ و ایسکو تابستان از جمع رئالی‌ها جدا می‌شوند. همین مسئله باعث شد تا روزنامه آ.اس از لزوم ماندن ستاره 35 ساله در ترکیب رئال بنویسد و او را یکی از مهره‌های اصلی زیدان نام ببرد.

موندو دپورتیوو چاپ بارسلونا از «عصبانیت کومان» به عنوان تیتر صفحه اول خود استفاده کرد. این رسانه بارسایی نوشت که سرمربی بارسا شدیدا از اشتباهات فردی بازیکنان خشمگین شده و از آنها انتقاد کرده است.

اسپورت چاپ بارسلونا از «مصدومیت دمبله» نوشت و از 20 روز دور بودن ستاره فرانسوی از ترکیب آبی‌اناری‌ها صحبت کرد. همچنین از بازی بارسلونا-یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و تقابل مسی و رونالدو نوشت که چقدر می‌تواند برای طرفداران فوتبال ارزشمند باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول