اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

محورهای مواصلاتی گیلان زیر بارش شدید برف و باران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بارش شدید برف و باران در گیلان خبر داد و گفت: در ۱۰ محور اصلی گیلان بارش برف با شدت و ضعف در حال باریدن بوده و راهداران در حال بازگشایی معابر هستند.

محورهای مواصلاتی گیلان زیر بارش شدید برف و باران

فریبرز مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: به سبب بارش برف محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش و وقوع بهمن مسدود است.

وی با اشاره به اینکه برخی از محورهای گیلان هم‌اکنون شاهد بارش برف است، افزود: محور سیاهکل به دیلمان، محور رستم آباد، بره‌سر به کلیشم‌ و همچنین در محور بلوردکان به خصیل دشت شاهد بارش شدید برف هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه راهداران در حال رفع روبی محورهای برف گیر هستند، افزود: محورهای سیاهکل به دیلمان، هالی دشت خصیل دشت املش، اسالم خلخال در تالش، پونل خلخال در رضوانشهر و توتکابن بره سر رودبار برف‌روبی شده‌اند.

 

 

وی، همچنین از بارش خفیف برف در هفت محور اصلی گیلان خبر داد و گفت: در حال حاضر محورهای اسالم به خلخال، پونل به خلخال، رحیم‌آباد، لشکان به لات محله، فومن به ماسوله، شوک به ملکوت، ماسال به گیلوان و محورهای شفت به امامزادگان ابراهیم و اسحاق بارش برف به شکل خفیف در حال باریدن است.

مرادی با اشاره به اینکه برخی از محورهای اصلی استان نیز ریز بالش شدید باران قرار دارند، بیان کرد: هم اکنون در شهرستان‌های رشت، رودبار، لاهیجان، سیاهکل، لنگرود، املش، رضوانشهر، شفت و انزلی شاهد بارش شدید باران هستیم و محورهای جاده‌ای بسیار لغزنده هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول