اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دانشجویان سرمایه اجتماعی ارزشمند برای پویایی و توسعه کشور هستند

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: دانشجویان یکی از سرمایه‌های اجتماعی ارزشمند جامعه بوده که در پویایی و توسعه کشور نقش موثری دارند.

دانشجویان سرمایه اجتماعی ارزشمند برای پویایی و توسعه کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شهرستان توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف بوده و در این راستا فرمانداری تلاش کرده تا با ایجاد اتاق فکر بتواند از ظرفیت فکری، ایده‌ها و پیشنهادات نخبگان و دانشجویان در این مسیر استفاده کند.
وی تصریح کرد: دانشجویان یکی از سرمایه‌های مهم اجتماعی جامعه بوده و در راستای پویایی و توسعه کشور نقش بسزایی دارند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مبارزات دانشجویان در سال‌های ۱۳۳۱ و ۱۳۳۲ با ورود معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران خاطرنشان کرد: اعتراضات دلسوزانه دانشجویان در آن زمان برای کشورشان نماد و شاخصی شده و به حرکت ارزشمندی تبدیل گشت به طوری که در ادامه حرکات مردم در مبارزه با ظلم و ستم آن زمان تاثیرگذار بود.
وی بیان کرد: فرمانداری شهرستان آمادگی شنیدن نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات دانشجویان و نخبگان در راستای مدیریتی برای توسعه و پیشرفت گنبدکاووس را داشته و امید داریم بتوانیم از ظرفیت دانشجویان و نخبگان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره استفاده کنیم.
کریمی با بیان اینکه دانشجویان در کنار سمن‌ها و پویش‌ها در حوادث مختلف طبیعی سهم بسزایی در کمک به دولت و مردم داشتند، ابراز کرد: دانشجویان در حادثه سیل ۱۳۹۸ و همچنین شیوع بیماری کرونا نقش بسزایی در کمک به مردم داشته و در کنار سمن‌ها و پویش‌ها و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی در ضدعفونی کردن معابر، اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی و تهیه و توزیه بسته‌های معیشتی و شناسایی افراد نیازمند فعالیت‌های خوبی را انجام دادند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در آینده نزدیک بیان کرد: امید داریم دانشجویان و نخبگان در کنار فعالیت‌های علمی و آموزشی خود و با حضور فعال در حوزه‌های مختلف امید و انگیزه مردم را ارتقاء داده تا در این شرایط حساس جامعه بار دیگر شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول