اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

نصیرنژاد: می‌توانیم مدال‌های بیشتری در کوراش کسب کنیم

رئیس انجمن کوراش ایران گفت: ورزشکاران کشورمان می توانند مدال های بیشتری را در رقابت های کوراش بدست آورند.

نصیرنژاد: می‌توانیم مدال‌های بیشتری در کوراش کسب کنیم

محمدرضا نصیرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص انتخابش به عنوان مسئول فنی مسابقات کوراش در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو چین، اظهار داشت: برای دومین بار به عنوان مسئول برگزاری مسابقات بازی‌های آسیایی انتخاب شدم. در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا هم به همراه چهار داور ایرانی دیگر (کوروش خسرویار، وحید پوراسفندیار، فاطمه اسلامی و بتول پاکرو) رقابت‌های کوراش را قضاوت کردیم. این در حالی است که کشورهای دیگر داوران کمتری نسبت به کشور ما داشتند. گرفتن این سمت خیلی به ورزش کوراش ایران کمک می‌کند تا سهمیه بیشتری در تعداد داوران حاضر در بازی‌های آسیایی داشته باشیم. همچنین باعث بالا رفتن اعتبار ورزش کشورمان در بین کشورهای آسیایی خواهد شد.

مسئول  فنی و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی کوراش، ادامه داد: در بخش مدالی بازی‌ها نیز حق ورزشکاران ایرانی در رقابت‌ها نادیده گرفته نخواهد شد و مدال‌های بیشتری را می‌توانیم در این رشته به دست آوریم.

 نصیرنژاد با اشاره به اینکه در جلسات کمیته برگزاری بازی‌ها و مسابقات حضور خواهد داشت، عنوان کرد: طی ماه‌های آینده از سالن برگزاری مسابقات کوراش بازی‌های 2022 هانگژو، بازدید خواهم کرد. جلساتی را نیز با مقامات کشور چین، مدیران ورزشی و مسئولان کوراش دارم. همچنین در بحث برگزاری مسابقات نیز نفوذ زیادی خواهیم داشت و در تصمیم گیری‌ها نهایی تاثیرگذار خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول