اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تاکنون وقوع سیل در استان یزد گزارش نشده/احتمال وقوع سیل در ابرکوه

سرپرست مدیریت بحران استانداری یزد با بیان این که اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند، گفت: تاکنون هیچ وقوع سیلی در سطح استان یزد گزارش نشده است.

تاکنون  وقوع سیل در استان یزد گزارش نشده/احتمال وقوع سیل در ابرکوه

محمدحسین امامی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که ستاد مدیریت بحران استان در آماده‌باش کامل قرار دارد، اظهار کرد: از صبح امروز با شدت گرفتن بارش باران در نقاط مختلف استان یزد رودخانه های فصلی به جریان افتادند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارش رسمی مبنی خارج شدن آب از مسیر خود و وقوع سیل در هیچ نقطه‌ای از استان  گزارش نشده و ما در حال پیگیری مستمر در این خصوص هستیم.

سرپرست مدیریت بحران استانداری یزد گفت: بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده امکان وقوع سیل در شهرستان ابرکوه پیش بینی شده و به همین منظور تمام ظرفیت ستاد مدیریت بحران استان و ابرکوه برای مقابله با سیل احتمالی در حالت آماده باش قرار گرفته است.

امامی آبگرفتگی معابر را از جمله دغدغه‌های فعلی ستاد مدیریت بحران در استان یزد دانست و بیان کرد: از ساعات ابتدایی امروز تمام ظرفیت دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی در سطح استان برای بازگشایی معابر به کار گرفته شده است.

وی در پایان با اشاره به انتشار یک سری ویدئو و عکس تحت عنوان وقوع سیل در استان یزد، گفت: تصاویر منتشر شده مربوط به روخانه‌های فصلی در روستاها و شهرستان های استان  بوده و تاکنون هیچ گزارش رسمی در خصوص وقوع سیل در هیچ کدام یک از شهرستان ها و روستاهای گزارش نشده است.

انتهای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول