اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتقاد از وضعیت نامناسب 2 آرامستان پایتخت

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت اجرای طرح جامع ساماندهی 2 آرامستان ابن‌بابویه و امامزاده عبدالله(ع) گفت: مزار شهدای سی تیر در آرامستان ابن‌بابویه وضعیت مناسبی ندارد.

انتقاد از وضعیت نامناسب 2 آرامستان  پایتخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در تذکری به حناچی درباره وضعیت دو آرامستان ابن‌بابویه و امامزاده عبدالله(ع) اظهار داشت: این دو آرامستان از وضعیت خوبی برخوردار نیست و از سازمان اوقاف، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری تهران درخواست دارم نسبت به تهیه طرح جامع جهت ساماندهی این دو آرامستان اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه آرامستان ابن‌بابویه و امامزاده عبدالله(ع) می‌تواند یکی از مراکز گردشگری و تاریخی شهر ری و تهران باشد گفت: علی‌رغم این دو آرامستان ثبت میراثی شده، ولی برخی از قبور تخریب شده و مکان‌های دفن شهدای 16 آذر برای زیارت اهل قبول و ادای احترام به آنها مناسب نیست. 

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: همچنین مزار شهدای سی تیر با توجه به تاریخ و فعالیت ارزنده‌ای که این افراد داشته‌اند، گرفتار تخریب شده است، لذا درخواست دارم که هر چه سریع‌تر اقدامات لازم جهت ساماندهی این دو آرامستان انجام گیرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول