اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

رئیس کانون وکلای تونس: ترور فخری‌زاده جنایتی فجیع و تروریستی است

رئیس کانون وکلای تونس ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران را محکوم و تأکید کرد که جنایتکاران بهای جنایت خود را پرداخت خواهند کرد.

رئیس کانون وکلای تونس: ترور فخری‌زاده جنایتی فجیع و تروریستی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابراهیم بودرباله» رئیس کانون وکلای تونس ترور شهید فخری‌زاده را محکوم و تأکید کرد که این یک جنایت تروریستی فجیع و خائنانه است.

بودرباله در مصاحبه با وبگاه «العهد» گفت که عاملان این جنایت، بهای جنایت خود را پرداخت خواهند کرد.

وی در خصوص مسئله فلسطین نیز تصریح کرد که با وجود حوادث پرشتاب در تونس اما این حوادث هرگز ما را از پایبندی به تعهدات دائمی خود در قبال مسائل امت اسلام از جمله مسئله فلسطین بازنخواهد داشت.

رئیس کانون وکلای تونس درباره عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منطقه نیز گفت: ما تمامی تلاش‌های مربوط به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اقدامات برخی طرف‌های عربی را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که این قبیل اقدامات در حقیقت ضربه به آرمان فلسطین و امت عربی است و ما این تلاش‌ها را محکوم می‌کنیم.

از سوی دیگر «ماجد البرهومی» فعال حقوقی و رئیس مرکز مطالعات «المغاربی» در تونس گفت که جنایت ترور فخری‌زاده، ترور مغزهای مسلمان و تلاشی دیگر از سوی صهیونیست‌ها برای نابودی هر گونه پیشرفت علمی در منطقه خواه در ایران یا غیر ایران است.

البرهومی درباره مسئله فلسطین نیز تأکید کرد: تونسی‌ها پس از آزادی سرزمین خود از استعمار فرانسه به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا خواه در فلسطین یا جنوب لبنان روی آوردند و قبل از آن تونسی‌ها برای مبارزه با صهیونیست‌ها با پای پیاده به سینا آمدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول