اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی بازی بارسلونا مقابل تیم ششم جدول لالیگا/ کومان در جست و جوی آرامش

امشب بارسلونا در دیدار سخت و دشوار مقابل کادیز می‌خواهد روزهای تیره گذشته را فراموش کند و به آرامشی نسبی دست پیدا کند.

بررسی بازی بارسلونا مقابل تیم ششم جدول لالیگا/ کومان در جست و جوی آرامش

به گزارش خبرگزاری فارس، باخت بارسلونا مقابل اتلتیکو انتقادها از این تیم و مربیگری کومان را به اوج رسانید. بسیاری به سبک بازی بارسا اعتراض کردند و مدعی شدند که این تیم با هدایت مربی هلندی خود نمی‌تواند حتی به یک جام در این فصل دست پیدا کند. این فشار رسانه‌ها و طرفداران باعث شد تا در 3 بازی بعدی، بارسلونا بهتر بازی کند و با پیروزی پرگل اطمینان به نفس خوبی بدست آورد.

پیروزی مقابل دیناموکیف، اوساسونا و فرنتس‌واروش گرچه کمی از ذهنیت منفی طرفداران بارسلونا را برطرف کرد ولی همچنان این تیم نشان داده که مقابل تیم‌های قدرتمند بی‌برنامه و شلخته بازی می‌کند. امشب در چارچوب هفته دوازدهم لالیگا بارسلونا میهمان کادیز است. کادیز، تیمی که رئال مادرید را شکست داده در رده ششم جدول، یک پله بالاتر از بارسلونا قرار گرفته است.

آبی‌اناری‌ها از ترکیب خوب و آماده‌ای در این بازی بهره می‌برد و به همین دلیل کومان می‌تواند از چینش‌های متفاوتی در سبک مورد علاقه خود یعنی 1-3-2-4 استفاده کند. با اینکه دمبله بازی‌های خوبی در این 3 بازی (پس از اتلتیکو) از خود به نمایش گذاشته ولی به نظر اسپورت امشب در ترکیب قرار ندارد.

کومان می‌خواهد در خط تهاجمی خود با نیمکت نشینی دمبله و پدری، از مربع مسی، گریژمان، کوتینیو و بریث‌ویت استفاده کند. اسپورت گزارش داده که پیانیچ باز هم جایی در ترکیب اصلی ندارد و سرمربی این تیم می‌خواهد از زوج دی‌یونگ و بوسکتس در خط میانی استفاده کند. در خط دفاعی نیز لنگله به ترکیب بازگشته و به عقیده رسانه اسپانیایی با «اسکار مینگوئزا» زوج کمربند دفاعی را تشیل می‌دهد. سرجینیو دست و جوردی آلبا نیز در قسمت دفاع راست و چپ در بازی امشب در ترکیب حضور خواهند داشت.

روی نیمکت کومان، می‌تواند از دمبله، پدری، پیانیچ، آلنیا و ترینکائو استفاده کند و بازی را برای خود با برد رقم بزند. بارسلونا اگر در این بازی به پیروزی برسد می‌تواند اعتماد به نفس خود را احیا کند و برای دیدارهای بعدی مثل جدال تشریفاتی با یوونتوس، لوانته و دیدار سخت مقابل رئال سوسیداد خود را آماده کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول