اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری نخستین دوره استعدادیابی مجازی وزنه‌برداری در زنجان

رئیس هیأت وزنه‌برداری شهرستان زنجان از برگزاری نخستین دوره استعدادیابی مجازی وزنه‌برداری در زنجان خبر داد.

برگزاری نخستین دوره استعدادیابی مجازی وزنه‌برداری در زنجان

علی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ایام کرونا که باشگاه‌های ورزشی تعطیل است، فعالیت‌های هیأت وزنه‌برداری تعطیل نبوده و اقدامات با قوت ادامه دارد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری شهرستان زنجان از اجرای برنامه استعدادیابی ورزش وزنه‌برداری این استان به صورت مجازی خبر داد و گفت: در همین راستا برنامه استعدادیابی مجازی ویژه افراد هفت تا 14 سال در دو بخش دختران و پسران اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش‌های مورد نظر این برنامه استعدادیابی شامل پرش طول، پرش ارتفاع، انعطاف تنه به پایین، بارفیکس و شنو است که توسط داوران ارزیابی خواهد شد.

نصرتی با اشاره به اینکه طرح استعدادیابی مجازی برای نخستین بار اجرایی می‌شود، اضافه کرد: نفراتی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، به صورت مجازی آموزش خواهند دید و پس از دوران کرونا به مدت سه ماه به صورت رایگان آموزش حضوری می‌بینند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته استعدادیابی مجازی با حضور هفت نفر گفت: از شهرستان‌ها نیز نفراتی جذب خواهد شد که برنامه‌ها به صورت فراگیر در آنجا نیز اجرایی شود.

رئیس هیأت وزنه‌برداری شهرستان زنجان با اشاره به استعدادهای برتر زنجان در رشته وزنه‌برداری گفت: ورزش وزنه‌برداری در کشور جایگاه با اهمیتی دارد، چون یک ورزش المپیکی است و همواره ایران در مدال‌آوری این ورزش شانس بالایی داشته است.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان نیز با اشاره به اینکه وزنه‌برداری نشانی از نماد پهلوانی محسوب می‌شود، گفت: در زنجان نیز با فضای همدلی ایجاد شده در 6 ساله اخیر مدال‌ها و موفقیت‌های بی‌نظیری کسب شده است.

امیدی به فعالیت‌های سال‌جاری وزنه‌برداری استان با وجود شرایط کرونا اشاره کرد و افزود: ما برای ایجاد آمادگی در ورزشکاران از این شرایط به عنوان فرصت استفاده کرده و در حال آماده‌سازی ورزشکاران برای ایام پسا کرونا هستیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات برای نفرات منتخب انجام شده است، تصریح کرد: در این ایام تمرینات برای 6 نفر از ملی‌پوشان با مربی‌گری علی نصرتی در حال انجام بوده و رکوردهای خوبی نیز جابه‌جا شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول