اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نفرزاده: شرمنده مردم اردکان شدم/ به عنوان مشاور در کنار مسئولان تیم می‌مانم

سرمربی سابق تیم والیبال خاتم اردکان گفت: شرمنده مردم اردکان شدم که به دلیل برخی مشکلات نتوانستم به کارم ادامه دهم.

نفرزاده: شرمنده مردم اردکان شدم/ به عنوان مشاور در کنار مسئولان تیم می‌مانم

فرهاد نفرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جدایی اش از تیم والیبال خاتم اردکان اظهار داشت: من از نیم فصل سال گذشته عهده‌دار مسئولیت سرمربیگری تیم والیبال خاتم اردکان شدم و به خاطر این تیم و مردم اردکان تمام سعی و تلاشم را انجام دادم تا یک تیم خوب برای والیبال اردکان برای فصل جدید داشته باشیم.

وی گفت: از جدیدی به عنوان مدیرعامل باشگاه و همکاران عزیزم در کادر فنی کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این مدت نهایت لطف و همکاری را با من داشتند، اما شرمنده مردم و هواداران تیم والیبال خاتم اردکان هستم که به دلیل مشکلاتی که طی این فصل بخاطر بیماری کرونا برای من به وجود آمد و هم اکنون خانواده‌ام به شدت به وجودم در کنار خود نیازمند هستند از این تیم جدا می‌شوم.

نفرزاده خاطرنشان کرد: از جدیدی تشکر می کنم که با درخواست من در این شرایط حساس مبنی بر جدایی از تیم موافقت کرد و امیدوارم مردم اردکان به خصوص هواداران این تیم وضعیت من  را درک کنند. من همیشه تیم والیبال خاتم اردکان و مردم اردکان را دوست دارم و به عنوان یک مشاور در کنار مسیٔولان این تیم خواهم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول