اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

توقیف خودروی حامل 100 کیلوگرم حشیش در بوشهر/ دستگیری 6 نفر

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری 6 نفر اعضای یک باند توزیع موادمخدر و کشف 100 کیلوگرم حشیش خبر داد.

توقیف خودروی حامل 100 کیلوگرم حشیش در بوشهر/ دستگیری 6 نفر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری 6 نفر اعضای یک باند توزیع مواد مخدر و کشف 100 کیلوگرم حشیش خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در 24 ساعت گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان در شهرستان بوشهر مطلع شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر و زیرنظر گرفتن خودروی حامل مواد، در نهایت دستور به توقف این خودرو را در خیابان عاشوری شهر بوشهر دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی روبرو گردید و به ناچار خودرو را متوقف کرد عنوان داشت:  در بازرسی از این خودرو 100 کیلوگرم حشیش با جاساز حرفه‌ای کشف شد.

سرهنگ سوسنی بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف، 6 نفر اعضای یک باند شامل پنج نفر مرد و یک زن دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول