اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

الریاضیه: واکسن کرونا توزیع نشود ؛ لیگ قهرمانان آسیا متمرکز برگزار می‌شود

روزنامه الریاضیه عربستان در خبری اختصاصی فاش کرد که در صورت عدم توزیع واکسن کرونا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

الریاضیه: واکسن کرونا توزیع نشود ؛ لیگ قهرمانان آسیا متمرکز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، الریاضیه عربستان گزارش داد که با استفاده منابع خصوصی در کنفدراسیون فوتبال آسیا به مسائل جدیدی برای تاریخ لیگ قهرمانان سال 2021 رسیده‌اند.

الریاضیه عنوان کرد که AFC ژوئن 2021 ( خرداد 1400) را به عنوان یک تاریخ پیشنهادی برای لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده است. این تاریخ به این دلیل انتخاب شده که همزمان با پایان لیگ‌های داخلی است.

الریاضیه نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون‌های وابسته خود اطلاع داده است که لیگ قهرمانان آسیا تا تاریخ آوریل (اواسط فروردین) برگزار نمی‌شود و آنها تقویم خود را با این شرایط تنظیم کنند.

الریاضیه نوشت که با این حال هنوز تاریخ رسمی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تصویب نشده است و هنوز سیستم برگزاری آن مشخص نیست.

این رسانه مدعی شد که در صورت عدم توزیع واکسن در 3 ماه اول سال 2021 (حدودا تا پایان سال شمسی) مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود ولی هنوز میزبان این رقابت مشخص نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول