اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع ۱۸ هزار لاستیک با تعرفه دولتی در چهارمحال و بختیاری

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدت و تجارت چهارمحال و بختیاری از توزیع 18 هزار لاستیک با تعرفه دولتی خبر داد.

توزیع ۱۸ هزار لاستیک با تعرفه دولتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‍‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری حسن شمسی‌پور گفت: در سال جاری ۶ هزار و ۷۴ حلقه لاستیک خودرو سبک و ۱۲ هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین و نیمه سنگین با تعرفه دولتی از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای در توزیع شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت، افزود:هم‌اکنون لاستیک وارداتی با تعرفه دولتی از طریق نامنویسی در سه سامانه کالا، درون شهری و راهداری و حمل و نقل توزیع می‌شود.

وی با اشاره به نگرانی برخی رانندگان از گرانی لاستیک آزاد، افزود: امسال به علت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات لاستیک، توزیع این محصول کاهش یافته است.

شمسی‌پور با بیان اینکه لاستیک خودروی سواری مشمول هیچ سامانه توزیع کالایی نیست، گفت: رانندگان خودروهای سواری می‌توانند با مراجعه به واحدهای صنفی و نمایندگی‌های لاستیک کارخانجات با در دست داشتن برگه سبز خودرو، تایر مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مصرف لاستیک خودروهای سنگین در برخی شهرهای این استان بیشتر از شهرهای دیگر کشور است ادامه داد: توزیع لاستیک خودروهای سنگین بین شهری، بر اساس پیمایش از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان صورت میگیرد.

شمسی پور گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار لاستیک، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به متولیان نظارتی استان اعلام کنند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول