اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بارندگی راه ارتباطی ۶ روستای پلدختر را تخریب و مسدود کرد

بخشدار معمولان گفت: راه ارتباطی۶ روستای این بخش از توابع شهرستان پلدختر بر اثر شدت بارندگی‌های اخیر مسدود شد.

بارندگی راه ارتباطی ۶ روستای پلدختر را تخریب و مسدود کرد

سید حبیب‌الله موسوی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: راه های ارتباطی روستاهای زمگه‌سوخته، آقامحمد ، ذق‌برفی، دوست‌محمد، چالابه نادعلی، یاسرطایی و همچنین مسیرکورشوراب علی‌شاه بخش معمولان بر اثر شدت بارندگی‌های شب گذشته به علت تخریب مسدود شد.

وی افزود: هم‌اکنون امکان تردد در مسیر دسترسی به این روستاهای محروم با ۱۲۰ خانوار و ۴۵۰ نفر جمعیت نیست و در مضیقه ارزاق عمومی قرار دارند.

بخشدار معمولان گفت: با توجه به اینکه راه‌های ارتباطی در این روستاها از بارندگی‌های اوایل هفته جاری دچار آسیب شد پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکل از طریق مدیریت بحران و راهداری انجام، اما اقدام عملی صورت نگرفت و در بارندگی‌های شب گذشته مشکل بیشتر و راه‌ها مسدود شد.

معاون فرماندار پل‌دختر گفت: بارش‌های شدید شب گذشته موجب بالا آمدن آب و اختلال در جاده روستایی پلدختر – چم‌گردله ومیدان بزرگ شد و منطقه دردیا با مشکل آب‌گرفتگی مواجه شد. 

نادیا امرایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت: جاده پل‌دختر – خرم‌آباد شب گذشته به علت بارندگی‌های شدید در سه نقطه آب‌تاف، پیچ گاوزرده و بابابهرام با ریزش سنگ از کوه مواجه شد که بلافاصله عوامل راهداری و شهرداری پل‌دختربه محل اعزام شده و این مسیرها را پاکسازی کردند.

وی افزود: همچنین شب گذشته بر اثر بارش‌های شدید منطقه آب تاف در جاده پل‌دختر – خرم‌آباد دچار آب‌گرفتگی شد که با تلاش عوامل راه‌داری مسیر بازگشایی شد.

معاون فرماندار پل‌دختر گفت: بارش‌های شب گذشته همچنین در سطح روستاهای شهرستان برخی معابرروستای چم‌مهر و یک واحد مسکونی در روستای بابازید را دچار آب‌گرفتگی کرد که بخشدار مرکزی، رئیس جمعیت هلال احمر و نیروهای این جمعیت جهت رفع مشکل و کمک به اهالی در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: هم‌اکنون تمام راه‌های مواصلاتی شهرستان پل‌‌دختر باز است، اما رانندگان با توجه به بارش‌های شدید،سست شدن خاک و احتمال ریزش سنگ در محور پل‌دختر-خرم‌آباد که تنها برای ترددهای محلی می‌باشد با احتیاط رانندگی کنند. 

امرایی یادآورشد:۴ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی شهرستان شامل پل‌دختر-خرم‌آباد ،پل‌دختر -اندیمشک و پل‌دختر- پل‌زال برای رصد حوادث احتمالی مستقر شدند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول