اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برف راه چند روستای کوهستانی ایذه را بست

فرماندار ایذه گفت: در پی بارش‌های دو روز اخیر در سطح شهرستان، شاهد بارش سنگین برف در ارتفاعات و مسدود شدن راه چند روستا در این مناطق هستیم.

برف راه چند روستای کوهستانی ایذه را بست

حسین لامی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: موج جدید سامانه بارشی از روز گذشته در سطح شهرستان ایذه آغاز شده است که شاهد بارش‌های خوبی بوده‌ایم.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات شهرستان افزود: با توجه به قرار داشتن برخی از روستاهای این شهرستان در ارتفاعات، برفگیر شدن آنها در این فصل از سال دور از انتظار نبوده و از روز گذشته تا امروز شاهد بارش برف در این مناطق و بسته شدن راه سه روستا هستیم.

فرماندار ایذه با بیان اینکه بارش برف در این مناطق بسیار عادی و همیشه وجود داشته است اضافه کرد: در پی این بارش‌ها راه سه روستای لنده، سرصحرا و خواجه انور بسته شده است و ما جهت کنترل و بررسی اوضاع از بخشدار خواسته‌ایم در منطقه حضور داشته باشد و اوضاع را از طریق دهیاران این مناطق رصد و در صورت نیاز به پشتیبانی در سریع‌ترین زمان این کار را انجام دهد.

وی با اشاره به برخی از اخبار منتشره مبنی بر اتمام آذوقه غذایی در این مناطق گفت: این قبیل اخبار صحت ندارد و به ما نیز گزارش نشده است، زیرا مردم این مناطق روستایی برای اولین بار شاهد بارش برف در منطقه خود نیستند و هرساله در این ایام تا پایان زمستان این امر برای آنها به وقوع می‌پیوندد و مساله‌ای عادی در آن منطقه به شمار می آید و مردم این مناطق نیز برای دو روز و این بارش‌ها از آمادگی لازم برخوردار هستند.

لامی‌زاده در پایان عنوان کرد: تیم‌های امدادی ما جهت ارسال مایحتاج به منطقه آماده هستند و درصورت نیاز مشکلی برای ارسال موارد مورد نیاز به منطقه وجود ندارد و تیم‌های راهداری نیز برای بازگشایی جاده در پایان بارندگی در مناطق مختلف شهرستان آماده به کار هستند و در این مدت نیز به دلیل تردد بین استانی در این منطقه، فعالیت شبانه‌روزی برای آوار برداری از جاده حاصل از بارندگی در محور ایذه-اهواز و ایذه-شهرکرد-اصفهان حضور داشته و دارند.

انتهای پیام/72026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول