اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش دید به دلیل وجود مه در محورهای کوهستانی استان زنجان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از وجود مه غلیظ با کاهش دید بسیار بالا در محورهای کوهستانی و جنوبی استان خبر داد و گفت: تردد در بقیه محورها بدون مشکل در جریان است.

کاهش دید به دلیل وجود مه در محورهای کوهستانی استان زنجان

محمد  محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در همه محورهای مرتفع و کوهستانی و گردنه‌های استان مه غلیظ وجود دارد، اظهار کرد: این وضعیت برای آزادراه زنجان- تبریز هم وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از وجود مه غلیظ در محورهای منتهی به جنوب زنجان از جمله دندی که کاهش دید را موجب شده است خبر داد و افزود: این کاهش دید در محورهای کوهستانی ملموس‌تر است

وی تردد در محورها را در حال حاضر بدون مشکل دانست و افزود: رانندگان برای تردد در محورهای استان زنجان تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

محمدی به پیش‌بینی منابع معتبر در مورد بارش‌ها از بعد از ظهر امروز اشاره و تصریح کرد: راهداری با استفاده از تجهیزات و همراهی نیروهای خود، آماده مواجه با مشکلات احتمالی  ناشی از شرایط است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول