اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کاهش محسوس دما در هفته آتی/ بارش برف و باران از فردا در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سامانه بارشی از فردا وارد استان خواهد شد و انتظار می‌رود عمده بارش‌ها باران و در مناطق مرتفع برف باشد گفت: هفته آینده شاهد تغییر محسوس دما هستیم به طوری که دما به منفی ۷ تا ۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کاهش محسوس دما در هفته آتی/ بارش برف و باران از فردا در همدان

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با فارس همدان با بیان اینکه آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی است اظهار کرد: سامانه بارشی از فردا وارد استان خواهد شد و انتظار می‌رود عمده بارش‌ها باران و در مناطق مرتفع برف باشد.

وی با اشاره به اینکه طی این سامانه بارشی میزان بارش در نیمه شمالی خفیف خواهد بود افزود: از جمعه تا اوسط هفته آینده آسمان استان در اغلب مناطق ابری و نیمه ابری است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه تا آخر هفته در استان تغییر محسوس دما نداریم تصریح کرد: هفته آینده شاهد تغییر محسوس دما هستیم به طوری که دما به منفی ۷ تا ۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دمای هوای همدان بین منفی یک تا ۱۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است یادآور شد: روز گذشته نهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و صبح امروز رزن با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول