اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کونته: اینتر زنده است و تیم قدرتمند اروپا و آلمان را شکست داد

سرمربی اینترمیلان که با پیروزی برابر مونشن گلادباخ کار صعود برای هر 4 تیم را به بازی آخر کشاند به تمجید از تیم خود و مخصوصا روملو لوکاکو پرداخت.

کونته: اینتر زنده است و تیم قدرتمند اروپا و آلمان را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس، اینترمیلان شب گذشته با پیروزی سخت در یک بازی هیجانی مقابل مونشن گلادباخ توانست شانس صعود به مرحله بعد را پیدا کند.

به این صورت که اگر رئال بتواند مونشن گلادباخ را شکست دهد، اینترمیلان با برتری مقابل شاختار راهی مرحله بعدی خواهد شد.

آنتونیو کونته پس از این بازی اظهار داشت: ما شایسته پیروزی بودیم. ما توانستیم صدرنشین گروه را شکست دهیم و نشان دادیم زنده هستیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها روحیه درست داشتند و وقتی خواستند به هم کمک کنند به یک تیم واقعی بدل شدند. همین هم شد که برای حریف مشکلات بزرگی ایجاد شد.

وی ادامه داد: گلادباخ یک تیم بسیار قدرتمند با فرم عالی است. این تیم هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در بوندس لیگا عالی کار کرده است. اگر ما تیمی تاکتیکی و فیزیکی نبودیم نمی توانستیم چنین تیمی را شکست دهیم.

سرمربی اینترمیلان به تمجید از لوکاکو که 2 گل تیم را به ثمر رساند پرداخت و گفت: لوکاکو یک فرمانده است. از بازیکنانم خواستم که بیشتر احساس مسئولیت کنند و همه این مسائل به این خاطر این حرف بود. آنها به یک انگیزه بدل شدند و جاه‌طلبی خود را نشان دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول