اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرروستا: امیدوارم نتیحه خوبی مقابل استقلال کسب کنیم/ زمین شهرقدس نکته منفی ندارد

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم بازیکنان مان بتوانند آنچه کادرفنی در نظر دارد اجرا کنند تا هم شاهد بازی زیبایی مقابل استقلال باشیم و هم نتیجه خوبی به دست آوریم.

مدیرروستا: امیدوارم نتیحه خوبی مقابل استقلال کسب کنیم/ زمین شهرقدس نکته منفی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی اصغر مدیرروستا درباره دیدار تیم های پیکان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: فکر می کنم بازی خیلی خوب و تاکتیکی را شاهد باشیم زیرا هم تیم استقلال در دو دیدار اخیرش نسبت به قبل خوب کار کرده و هم تیم ما در سه بازی اخیرش، روند خوبی داشته است.

وی افزود: امیدوارم فوتبال خوب، پاک و سلامتی ببینیم و بازیکنان پیکان بتوانند آنچه کادرفنی در نظر دارد اجرا کنند تا هم شاهد بازی زیبایی باشیم و هم بتوانیم نتیجه خوبی به دست آوریم.

سرپرست تیم پیکان درباره انتقاد استقلالی ها به کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس توضیح داد: زمین آماده است اما مسئولان باشگاه استقلال فکر می کردند زمین خراب است اما با توجه به تلاش های مدیریت و عوامل ورزشگاه شهدای شهرقدس هیچ نکته منفی ای درباره زمین وجود ندارد. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول