اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

50 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان قروه اهدا شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه گفت: به همت معدن طلای ساریگونی و پیگیری فرماندارقروه؛ 50 دستگاه تبلت برای استفاده دانش‌آموز نیازمند شهرستان قروه با صرف هزینه‌ای بالغ بر 270 میلیون تومان تهیه و اهدا شد.

50 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان قروه اهدا شد

جعفر عبدالملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ فرماندار قروه اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و انتقال فرایند آموزش از فضای مدارس و کلاس به فضای مجازی و شبکه شاد، یکی از ابزار و زیرساخت‌های اصلی این مهم داشتن گوشی هوشمند و لمسی است که متاسفانه دانش‌آموزان بی بضاعت در این خصوص مشکلات فراوانی دارند.

وی افزود: برای مرتفع شدن مشکلات سخت‌افزاری دانش‌آموزان در شبکه شاد با طرح موضوع در شورای آموزش و پرورش از ظرفیت خیرین نیک اندیش، ادارات و سازمان‌های مختلف استفاده می‌کنیم و در این بین فرمانداری قروه با همت و همراهی همیشگی خود گامی بلند برای کمک به استمرار امر دانش آموزان نیازمند برداشت.

 

 وی تصریح کرد: این 50 دستگاه تبلت با نظارت دقیق و بر اساس نیاز سنجی واقعی بین دانش‌آموزان مورد نظر توزیع خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه خاطر نشان کرد: تعداد هفت دستگاه از این آمار به دانش‌آموزان سریش‌آباد و 43 دستگاه هم به دانش‌آموزان شهرستان قروه اختصاص یافته است.

عبدالملکی ضمن ارج نهادن به اقدام نیک معدن سارگونی، ابراز امیدواری کرد در کوتاهترین زمان ممکن و با همت همه کسانی که دلسوزانه برای ارتقای امر تعلیم وتربیت می‌کوشند؛ مشکل گوشی همه دانش‌آموزان نیازمند برطرف شود.

وی بیان کرد: همچنین به همت آبشار عاطفه‌های قروه و با صرف 160 میلیون ریال 8 دستگاه تبلت به دانش‌آموز محروم مدارس شهرستان قروه اهداء شد.

 

وی از اقدام نیک و خداپسندانه و همت بلند خیرین بنیاد بین المللی خیریه آبشار قدردانی کرد و گفت: آموزش و پرورش نهادی اجتماعی و فرهنگی است و همه مردم با تمام توان برای تحقق اهداف و برنامه‌های آن اهتمام می‌ورزند و ما همیشه قدردان همراهی مردم عزیز و مسوولان هستیم.

انتهای پیام/2330/72/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول