اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تکمیل 2 پروژه درمانی نیمه‌تمام توسط بخش خصوصی در سیرجان

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: بخش خصوصی دو پروژه درمانی نیمه‌تمام را در سیرجان تکمیل می‌کند.

تکمیل 2 پروژه درمانی نیمه‌تمام توسط بخش خصوصی در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، غلامعباس محمدی در حاشیه جلسه عقد تفاهم‌نامه این دانشکده و شرکت ماهان سیرجان اظهار داشت: بهره‌بردار معدن شماره ۵ گل‌گهر با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه‌النبی قرار است دو پروژه درمانی شامل ساختمان بخش کووید۱۹و توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) را که توسط دو خیر آغاز شده است، تکمیل کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان افزود: بخش کووید۱۹ که پیش از این مربوط به بخش جدید اعصاب و روان بود با همت خانواده خیر بزرگوار مرحوم حاج‌محمدجواد شهبا با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۶۵ تخت بیمارستانی در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت داشته و نیز پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) به همت خانواده خیر گرانقدر مرحوم سیدعلی بنی‌فاطمه با زیربنای ۶۰۰ متر مربع با ظرفیت ۲۵ تخت و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، قرار است به همت بهره‌بردار معدن ۵ گل‌گهر، گروه مالی گردشگری و با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

 محمدی ادامه داد: تکمیل این دو پروژه درمانی نیاز به اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خواهد داشت. همچنین قرار است شرکت ماهان و گروه مالی گردشگری جدای از این اعتبار، تجهیزات درمانی را جهت بیمارستان دکتر غرضی سیرجان خریداری و نصب کنند.

انتهای پیام/80015/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول