اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آذربایجان‌شرقی استان سبز کشور می‌شود/ با تامین گاز 2445 روستا

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: به‌زودی با تأمین گاز 68 شهر و 2 هزار و 445 روستای واجد شرایط استان سبز کشور می‌شود.

آذربایجان‌شرقی استان سبز کشور می‌شود/ با تامین گاز 2445 روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیّدرضا رهنمای‌توحیدی اظهار داشت: امسال پروژه‌های گازرسانی روستایی در دست اجرا 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: بر اساس اهداف و برنامه سالانه شرکت، گازرسانی به 326 روستا در دست اجرا بوده که اتمام گازرسانی به 154 روستا برای سال‌جاری و مابقی برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است و به حول و قوه‌اللهی و با همّت و تلاش پرسنل خدوم این شرکت در بخش اجرایی و عملیاتی، بهره‌گیری از توان پیمانکاران مجری و مدیریت و پایش مستمر روند پروژه‌ها، بخش اعظم تعهدات گازرسانی در سال‌جاری عملی شده است.

رهنمای‌توحیدی یادآور شد: از این تعداد روستای در دست اجرا، 86 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند و در هفته دولت افتتاح شده است که با بهره‌مندی این تعداد روستا هم اکنون بهره‌مندی خانوارهای روستایی بیش از 97 درصد است.

وی تصریح کرد: با وجود شرایط موجود، محدودیت‌های ناشی از افزایش همه‌گیری ویروس کرونا همچنین تحریم‌های ظالمانه، اجرای پروژه‌های گازرسانی روستایی با  میانگین 65 درصد پیشرفت فیزیکی تداوم دارد.

توحیدی، استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و برگزاری مستمر جلسات کنترل پروژه را از مهم‌ترین شاخص‌های تأثیرگذار در پیشرفت مطلوب پروژه‌ها اعلام کرده و متذکر شد: با توجه به بررسی همه‌جانبه چالش‌ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها، به‌کارگیری راهکارهای نوین و جایگزین کردن روش‌های جدید مدیریتی و اجرایی، مانع از ایجاد رکود در روند اجرای پروژه‌ها شده و تمام شاخص‌های استراتژیک سازمان به‌صورت ادواری پایش می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: به‌زودی با اتمام گازرسانی در استان آذربایجان‌شرقی به‌عنوان یکی از استان‌های سبز کشور، شاهد توسعه هر چه بیشتر رفاه و آبادانی و به ثمر رسیدن تلاش‌های 32 ساله شرکت گاز استان در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم عزیز با تأمین گاز 68 شهر و  2 هزار و 445 روستای واجد شرایط خواهیم بود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول