اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال|جزیده: ورامینی‌ها اخلاق را رعایت نکردند

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: برخی از مربیان تیم شهرداری ورامین امروز اخلاق را رعایت نکردند.

لیگ برتر والیبال|جزیده: ورامینی‌ها اخلاق را رعایت نکردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عظیم جزیده پس از شکست 3 بر صفر شهرداری گنبد مقابل شهرداری وارمین در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در مورد این مسابقه اظهار داشت: ما در ست اول شروع خوبی نداشتیم. در ادامه اگر روند خوب پیش می‌رفت نتیجه برمی‌گشت، اما متاسفانه در امتیازهای بالا بازهم تمرکز خود را از دست دادیم.

وی ادامه داد: چند نفر از بازیکنان ما یا به کرونا مبتلا شده اند یا مصدوم هستند. شرایط خوبی برای این مرحله از مسابقات نداشتیم. دو ست جنگیدیم، اما نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: از فدراسیون می‌خواهم جلساتی برگزار کنند که نقش داور دوم پررنگ تر شود. داور دوم باید به سر داور کمک کند. ما امروز باختیم و من مقصر این شکست هستم. متاسفانه در بازی امروز شاهد بودیم که برخی از کمک مربیان تیم حریف از اصل بازی غافل شده و اخلاق را رعایت نکردند.

جزیده عنوان کرد: هنگام زدن سرویس، مربیان تیم حریف با فریاد زدن قصد بهم زدن تمرکز بازیکن ما را داشت. نمی دانم چرا داور به این موضوعات توجه نمی کند؟ ای کاش حداقل یک کارت زرد به آنها نشان می داد. نمی دانم والیبال را با چه رشته‌ای مقایسه می‌کنند. در این رشته مسابقات باید شرافتمندانه و اخلاق مدارانه برگزار شود. 

وی گفت: چرا داور به کادر فنی شهرداری ورامین تذکر نداد؟ بارها با داور در این خصوص بحث کردم. تدابیری با اندیشیده شود تا آرامش بازیکنان توسط بازیکنان و اعضای کادر فنی حریف بهم نخورد؛ این مورد در قانون هم آمده است. شک ندارم کاری که ورامینی ها امروز با ما کردند یک روز سر خودشان خواهد آمد و بازنده می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول