اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افتتاح ۲۸۸۷ پروژه محرومیت‌زدایی / افتتاح ۱۲۵ طرح بسیج سازندگی در آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح دو هزار و ۸۸۷ پروژه محرومیت‌زدایی طی هفته بسیج امسال در سراسر کشور خبر داد.

افتتاح ۲۸۸۷ پروژه محرومیت‌زدایی / افتتاح ۱۲۵ طرح بسیج سازندگی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، سردار محمد زهرایی امروز در افتتاحیه مرکز بهداشت بخش یامچی و دولت‌آباد شهرستان مرند با گرامیداشت یاد و نام شهید محسن فخری‌زاده اظهار داشت: دشمنان بدانند هزاران جهادگر، علم و عمل شهید فخری‌زاده را به دست می‌گیرند.

وی با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب است و بسیجیان هر تهدیدی را به فرصت تبدیل می‌کنند، افزود: دشمنان بدانند، جهادگران بسیجی با قلم زدن راه علمی این شهید و با قدم زدن عمل جهادی ایشان را ادامه می‌دهند.

زهرایی گفت: با شهادت این شهید فخری‌زاده‌ها در نسل جوان برای جهاد علم و فناوری شکل خواهد گرفت، چرا که راه جوانان ما زیر پرچم ولایت و در امتداد عاشوراست و مدل آن را در دفاع مقدس تجربه کرده و به رخ جهانیان کشیدیم و اکنون مدلی برای بلاد اسلامی هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: مدلی که با شیوع کرونا جهادگران ما در عرصه سلامت به میدان آمدند و دنیا دید، دولت‌هایی را که داعیه متمدن بودن را داشتند چگونه در برابر این بیماری درماندند و ایران چگونه صلابت و اقتدار خود را نشان داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی تعداد یک‌هزار و 60 طرح  را در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب رسانده و با امضای موافقت‌نامه و قرارداد با دستگاه‌های اجرایی  این طرح‌ها را به مرحله اجرا برده که امید است به‌زودی به اتمام برسند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه امروز ۱۲۵ طرح بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌شرقی افتتاح شد، یادآور شد: برای اجرای این طرح‌های افتتاح شده در مجموع بیش از ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

زهرایی تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های سازمان بسیج سازندگی به عنوان یک دستگاه اجرایی، کمک به دولت و نهادهای انقلابی در اجرای پروژه‌های کوچک و زودبازده و محرومیت‌زدایی با اولویت مناطق روستایی و مناطق حاشیه شهر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور متذکر شد: امسال ۱۰ هزار و ۲۳۳ پروژه محرومیت‌زدایی در برنامه این سازمان قرار گرفت و ۲۹۷ موافقت‌نامه و تفاهم‌نامه در تمام استان‌ها با دستگاه‌های اجرایی منعقد شده است.

زهرایی با اشاره به اینکه ماحصل ۲۹۷ تفاهم‌نامه افتتاح چهار هزار و ۹۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در کشور بوده است، خاطرنشان کرد: در هفته بسیج امسال به‌طور همزمان دو هزار و ۸۸۷ پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول