اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ملت ایران خواستار عکس‌العمل مقتدرانه در برابر ترور شهید «فخری‌زاده» است

جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر، بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در محکومیت ترور دانشمند برجسته هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده» بیانیه مشترکی صادر کردند.

ملت ایران خواستار عکس‌العمل مقتدرانه در برابر ترور شهید «فخری‌زاده» است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر، بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در محکومیت ترور دانشمند برجسته هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده» بیانیه مشترکی به شرح ذیل صادر کردند.

یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْکُبْرَىٰ إِنَّا مُنْتَقِمُونَ

(ما از آنان انتقام خواهیم گرفت آن) روزی که آنان را با قدرتی بسیار سخت بگیریم؛ زیرا که ما انتقام گیرنده‌ایم(دخان16).

ملتی که دعای بعد از نمازش "اللهم‌الرزقنا" شهادت است و برای طلب شهادت در مقابل خدای خود اشک می‌ریزد، از کشته شدن باکی ندارد‌. ملت ایران شهدای ترور زیادی از رجایی و باهنر تا شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی به خود دیده است. شهیدان راه علم از شهریاری و علی‌محمدی گرفته تا احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد.

مادران سرزمین‌مان به رشادت‌ها و شهادت‌ها خو گرفته‌اند، اما قلب ملت ایران هنوز از شهادت سردار سلیمانی جریحه‌دار است و امروز داغی دیگر بر دلمان نشست. ترور و به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ایمان شهید محسن فخری‌زاده، دانشمندی که خائنین درپی کم‌رنگ کردن پیشوند دانشمند هسته‌ای بودنش هستند.

دشمن که کارش دشمنی‌ست و در این چهل و دو سال عمر انقلاب اسلامی از دشمنی‌هایش کم ندیدیم. اما طرف حساب ملت ایران خودی‌هایند، خودی‌هایی که با شعار سازش پیش می‌روند و سازش و گفت‌وگو را شفای عاجل ایران چندین هزارساله می‌بینند.

آقایان مسئول، این را بدانید بر قلب ملتی که از ۱۳ دی‌ماه سال ۹۸ جریحه‌دار شده بود در ۷ آذر ۹۹ نمک پاشیدند.

قاتلین داخلی و خارجی شهید هسته‌ای ما، بدانید در کشور ایران از شهادت هر حاج‌قاسم و هر حاج‌محسن فخری‌ای صدها احمدی‌روشن شکوفا می‌شود و بدانید که فرزندانی که از خون شهید بیدار می‌شوند بر شما خواهند تاخت.

اما عجیب آنجاست که باز هم در این شرایط بعضی‌ها برای رای آوردن جو بایدن به ریاست جمهوری آمریکا جشن می‌گیرند و به دنبال بستن قرارداد دیگری مانند برجام هستند، حال آنکه هفت سال از عمر یک ملت را با راهبرد غلط دیپلماسی التماسی تلف کردند و بسیاری از مولفه‌های قدرت کشور را در مقابل تقریبا هیچ به باد داده‌اند، آقایان مذاکره‌طلب با وقاحت تمام می‌گویند «آمریکا فقط یک راه دارد و آن بازگشت به برجام است» که گویا خودشان هم باورشان شده که برجام واقعا یک فتح‌الفتوح است!

این را باید بدانید مردم ایران انزجار خود را با دلی سوخته بلافاصله از شنیدن آن خبر تلخ فریاد زدند و شاید شما باز هم صبح شنبه فهمیدید. این را به‌خاطر داشته باشید که اگر مردم امورات زندگی‌شان به سختی می‌گذرد هنوز شرفی دارند مثال‌زدنی.

 در کنار اعلام تأثر و محکوم دانستن این حادثه، خواستار عکس‌العمل مناسب توام با اقتدار دستگاه دیپلماسی، امنیتی و نظامی در مواجهه با این عمل ننگین می‌باشد. اتمام حجت نهایی خود را با شما در میان گذاشتیم، سازش و تسلیم در برابر کدخدا و هنوز اصرار بر دنیای مذاکره و نه دنیای موشک داشتن، نتیجه‌ای جز ریخته شدن خون سلیمانی‌هایمان ندارد، حال شمایید و مردمی که با اشک چشمشان، توان گرفته و آماده‌اند اقدامات شما را ببینند.

باشد که شرمنده‌ این مردم، خون شهدای هسته‌ایمان و آخرت خود نشوید.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول