اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

سفیر ایران در یمن: با ترور فخری‌زاده پیشرفت علمی ایران متوقف نخواهد شد

سفیر جمهوری اسلامی ایران ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان را اقدامی بزدلانه دانست و گفت که پیشرفت علمی ایران متوقف‌‌شدنی نیست.

سفیر ایران در یمن: با ترور فخری‌زاده پیشرفت علمی ایران متوقف نخواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسن ایرلو»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن ترور دانشمند هسته‌ای ایران را اقدامی بزدلانه خواند و گفت که ایران به پیشرفت علمی خود درزمینه هسته‌ای ادامه خواهد داد.

او جمعه‌شب در حساب توییتری خود به سه‌ زبان عربی، فارسی و انگلیسی نوشت: رسول خدا (ص) فرمودند: «اگر دانش به ثریا بسته شده باشد مردانی از فارس آن را به چنگ خواهند آورند (منبع: صحیح تِرمذی)، با ترور بزدلانه و شهادت امثال شهید "محسن فخری زاده" راه پیشرفت علمی ایران متوقف نخواهد شد».

ایرلو ادامه داد: «این مسیر بعد از انقلاب شروع شده آن زمانی که امام خمینی ( ره) فرمودند؛ ای جوانان اگر می خواهید با آمریکا مبارزه کنید باید به جهاد علمی در دانشگاه‌ها بپردازید».

سفیر کشورمان در صنعاء افزود: «شهید فخری زاده صدها نفر مانند خود را تربیت کرده است و ایران نیز ضمن انتقال این علوم به هم‌پیمان خود در محور مقاومت و جهان انتقام سختی از آمران و عاملان این ترور ضد بشری خواهد گرفت».

شهید فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته‌ای ایران بعد از ظهر روز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول