اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تجمع دانشجویان مقابل نهاد ریاست جمهوری و شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت محسن فخری‌زاده

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران، در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، دقایقی پیش مقابل شورای عالی امنیت ملی تجمع کردند.

تجمع دانشجویان مقابل نهاد ریاست جمهوری و شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت محسن فخری‌زاده

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران، دقایقی پیش با تجمع در مقابل شورای عالی امنیت ملی خواستار واکنش قاطع و محکم نسبت به ترور شهید فخری زاده شدند.

دانشجویان دست‌نوشته‌هایی با خود همراه داشتند که در آن به بازرسی از مراکز علمی کشور اشاره شده بود و این ترور را نتیجه چنین اقداماتی می دانستند.

 

 

جمعی از دانشجویان با سردادن شعار « هیات من الذله»، «خونی که در رگ ماست؛ هدیه به رهبر ماست» و « الله اکبر» از مقابل نهاد ریاست جمهوری به سمت شورای عالی امنیت ملی حرکت کرده و به جمع دانشجویان دیگری که در این محل در حال تجمع بودند، پیوستند.

 

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار اخراج بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از کشور شدند.

 

گفتنی است شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر امروز ( جمعه 7 آذر 99) در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

* انتقام ترور شهید فخری‌زاده را بگیرید

دانشجویان در مقابل دبیرخانه شورای عالی امنیت با قرائت بیانیه ای به تجمع خود پایان دادند.

متن بخشی از این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«به خدا سوگند، مردمی که در خانه ‏هاشان بنشینند تا دشمن به سراغشان آید، قطعاً ذلیل و خوار شوند.»

خطبه 27 نهج البلاغه

در آستانه دهمین سالگرد ترور دانشمند برجسته هسته‌ای مان، دکتر مجید شهریاری، پدر هسته‌ای ایران در حالی هدف ترور قرار می‌گیرد که انتقام شهریاری‌ها را با ریختن بتن در قلب دستاوردهایشان و گشودن درب مراکز هسته‌ای به سوی بازرسان آژانس، گرفته‌ایم.

ترور دکتر فخری‌زاده که به اذعان نخست وزیر رژیم منحوس صهیونیستی، از اصلی‌ترین مهره‌های برنامه هسته‌ای ایران بوده است ضربه ای سخت به زیرساخت های هسته ای کشورمان است و نیازمند پیگیری هر چه سریع تر عاملان داخلی و خارجی این ترور و قصاص عاملان ترور هستیم.

شهادت دکتری فخری‌زاده، کمتر از یک‌سال بعد از ترور سردار سلیمانی، چیزی جز هتک حرمت از عزت و غرور ملی نیست. ما معتقدیم هر کس به نحوی موجب ضعف کشور شده است که تاب تحقق رجزهای انتقام سخت را نداشته باشیم، در خون این شهید شریک است.

انتقام خون دانشمند شهیدمان مستلزم اراده ای برای اخراج بازرسان آژانس از مراکز هسته ای است و مع الاسف تا وقتی که در برابر این اقدامات، به جای پاسخ قاطعانه، از جانب مسئولان دولت جمهوری اسلامی پالس مذاکره برای تروریست ها ارسال می کنیم، انتظاری جز وقیح تر شدن دشمن نباید داشت. دشمن، ماهیت ثابت و لاتغییری به نام دشمنی دارد و ابزارهای خود را از تعلل و عقب نشینی های عده ای در داخل می سازد؛ تا وقتی که اوج ابتکار مسئولین ایرانی در برابر ترور عالی ترین اشخاص علمی، امنیتی، رقابت در به کارگیری لفاظی های کوبنده تر است، دشمن با اطمینان از اینکه اقداماتش تاوان نخواهد داشت، هرروز یک قدم جلوتر می آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول