اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| خداپرست: بهتر از خاتم بازی کردیم و برنده شدیم

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: خاتم تیم خوبی است، اما امروز ما بهتر از آنها بازی کردیم و به پیروزی رسیدیم.

لیگ برتر والیبال| خداپرست: بهتر از خاتم بازی کردیم و برنده شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساسان خداپرست پس از پیروزی 3 بر یک آذرباتری ارومیه مقابل خاتم اردکان در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور درمورد این مسابقه اظهار داشت: ما از دوره قبل و بایز مقابل سپاهان روند رو به رشدی را در پیش گرفتیم. مقابل ساپیا یک ست پیروز شدیم و نباید فراموش کنیم که 80درصد از بازیکنان تیم من از دسته اول آمده اند و سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند.

وی ادامه داد: ما در ترکیب تیم خود بازیکن 16 ساله هم داریم. اکثر آنها جوان هستند و تعداد کمی از آنها سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. مقابل هورسان در بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و امروز با دفاع روی تور خوب توانستیم خاتم را شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه، عنوان کرد: امروز تنها در ست اول دچار مشکلاتی بودیم که در ادامه آن را رفع کردیم. اشتباهات ما نسبت به گذشته بسیار کم شده است و امروز اگر کمی بهتر بازی می کردیم 3 بر صفر برنده می شدیم. تیم خاتم هم عملکرد خوبی داشت، اما اشتباهات زیاد موجب شد که بازنده شوند. امروز ما بهتر بازی کردیم و برنده شدیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول