اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

لیگ برتر والیبال بانوان| صادقی: از پتانسیل همه تیم استفاده کردیم/ عیدی: به آینده بازیکنانم امیدوارم

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: با توجه به نتیجه ست اول، در ادامه از ترکیب متفاوتی استفاده کردیم.

لیگ برتر والیبال بانوان| صادقی: از پتانسیل همه تیم استفاده کردیم/ عیدی: به آینده بازیکنانم امیدوارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان ذوب آهن در بازی نخست خود امروز ۳ بر صفر مقابل خجسته اسلامشهر به برتری رسید.

فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن بعد از برتری در این دیدار اظهار داشت: ما میزبان هفته نخست لیگ برتر بودیم که در بازی اول مقابل خجسته به میدان رفتیم. آنها بازیکنان جوان و پر انرژی دارند و در دیدار با ما سعی و تلاش خود را کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه ما در ست نخست امتیاز بسیار خوبی کسب کرده بودیم تلاش کردیم در گیم دوم و سوم ارنج‌های متفاوت را به کار بگیرد بگیریم و از پتانسیل همه بازیکنان استفاده کنیم. در مجموع بازی نسبتا خوبی را شاهد بودیم و قضاوت هم مشکلی نداشت.

* عیدی: به خاطر یک اتفاق بازیکنان روحیه خود را از دست دادند

اعظم عیدی سرمربی والیبال بانوان خجسته اسلامشهر بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ست اول به خاطر اتفاق بدی که برای یکی از بچه‌های ما رخ داد، بازیکنان تیم روحیه خود را از دست دادند. در ست اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در ادامه عملکرد بازیکنان بهتر شد و من به آنها امیدوارم.

عیدی ادامه داد: با اینکه بازیکنانم کم سن و سال هستند اما آینده خوبی دارند و می‌توانند در بازی‌های آینده بهتر باشند. ذوب‌آهن هم تیم خوبی است، بچه ها با اسم ذوب‌آهن در واقع ۵۰ درصد توانایی‌شان پایین می‌آید اما من انتظار بازی بهتری داشتم. فکر می‌کنم در آینده بهتر خواهیم شد.

سرمربی خجسته در مورد میزبانی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: پروتکل‌ها رعایت شد و ما مشکلی نداشتیم. امیدوارم که مسابقات با موفقیت به پایان برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول