لیگ برتر والیبال| محمدیراد: در لحظات حساس سیرجان بهتر از ما بود
سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در لحظات حساس هر دو تیم شانس پیروزی داشتند، اما سیرجان بهتر ظاهر شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رحمان محمدیراد پس از شکست 3 بر صفر سپاهان مقابل فولاد سیرجان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، درمورد این مسابقه اظهار داشت: از شکل بازی تیمم رضایت دارم، چون شاگردانم بسیار خوب ظاهر شدند. به تیم حریف هم تبریک می گویم که بازی خوبی ارائه کرد. وی ادامه داد: بازی زیبایی بود و در لحظات حساس تیم حریف برتر از ما بود و به پیروزی رسید. ما هم شانس غلبه بر حریف را داشتیم، اما از فرصت استفاده نکردیم و بازنده شدیم. فکر می کنم خیلی خوب بازی کردیم و مقصر این شکست من هستم. همه شاگردانم عالی ظاهر شدند. انتهای پیام/
20:05 - 5 آذر 1399