اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صادقی: سایپا تیمی سالم و بدون زد و بند است/به فوتبال ایران خدمت می‌کنیم اما به تیم ما توجه نمی‌شود

سرمربی سایپا گفت: ما یک تیم سالم هستیم و هیچ زد و بندی در آن نیست.

صادقی: سایپا تیمی سالم و بدون زد و بند است/به فوتبال ایران خدمت می‌کنیم اما به تیم ما توجه نمی‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی پس از برتری یک بر صفر مقابل نساجی اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید جانانه می‌گویم، چه آنهایی که بازی کردند و چه آنهایی که روی سکو بودند. من می‌دیدم که با چه هیجانی بازی را دنبال می‌کردند. به آنها می‌گویم اگر تا پایان فصل همین طور باشید، قطعا می‌توانیم نتایج خوب و درخشان بگیریم. امروز از لحاظ فنی تمام شروع ها از روی زمین بود. در نیمه اول در دو سه موقعیت خوب کار کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تعویض کردیم و تغییر سیستم دادیم و با برنامه‌ای که داشتیم توانستیم مسابقه‌ای که نزدیک و فشرده بود را ببریم. به نظرم تیم ما جا دارد که فوتبال بهتری را ارائه دهد. بازیکنان ما به خصوص جوانترها باید قدر این فرصت را بدانند. سعی کنند خوب بازی کنند تا تیم‌های دیگر این اعتماد را به دست بیاورند که به جوانان میدان بدهند.

سرمربی سایپا گفت: ما تنها هستیم و تماشاگر نداریم. در برنامه‌های تلویزیونی آخرین بازی برای سایپا است که حدود ساعت 2:30 تا 3 نشان می‌دهند. همه بازی ها و دعواها را نشان می‌دهند و بعد به ما می‌رسند. هیچ کسی به تیم سایپا نمی‌پردازد. باشگاه ما به فوتبال ایران خدمت می‌کند، اما متاسفانه کسی به آن زیاد توجه نمی‌کند. 

صادقی ادامه داد: تا زمانی که باشم، قطعا همین روند را ادامه می‌دهم و خوشبختانه حمایت مدیران باشگاه را دارم و پای بازیکنان جوان‌مان می‌ایستیم. از بازیکنان با تجربه هم تشکر می‌کنم که خیلی وقت‌ها جور جوانترها را می‌کشند. امیدوارم امسال نتایج بهتری بگیریم و مطمئنم که خدا هم کمک ‌مان می‌کند. ما یک تیم سالم هستیم و هیچ زد و بندی در آن نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول