اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گزارشاتی درباره برخی رویه‌های غلط در سازمان بنادر داریم/ نمی‌شود که در یک سازمان اطلاعات به راحتی درز پیدا کند

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه گزارشاتی درباره برخی رویه‌های غلط در سازمان بنادر داریم، گفت:‌ باید مسائل مالی سازمان بنادر و دریانوردی شفاف شود و ما پیگیر این موضوع در مجلس هستیم.

گزارشاتی درباره برخی رویه‌های غلط در سازمان بنادر داریم/ نمی‌شود که در یک سازمان اطلاعات به راحتی درز پیدا کند

علی خضریان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح سؤال نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی درباره عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی، گفت:‌ ما درباره مسائل مالی سازمان بنادر از وزیر سؤال کردیم و به طور جد پیگیر این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه گزارشاتی از برخی اتفاقات ناگوار مالی و مدیریتی در سازمان بنادر کسب کرده‌ایم، افزود: باید مسائل مالی این سازمان مشخص شده و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات در این سازمان کاملاً شفاف شود.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 اظهار داشت: اخیراً شاهد هک شدن اطلاعات این سازمان و انتشار آن به بیرون بودیم که علت درز این اطلاعات باید مشخص شود؛ نمی‌شود که در یک سازمان اطلاعات به راحتی درز پیدا کند و مقامی هم پاسخگو نباشد.

خضریان خاطرنشان کرد:‌ اگر کوتاهی یا قصدی در این باره وجود داشته باید به طور دقیق مشخص و با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم ما به طور جدی در مجلس پیگیر این موضوع هستیم و باید شفافیت لازم درباره مسائل سازمان بنادر صورت پذیرد.

به گزارش فارس، جمعی از نمایندگان مجلس سوالی از محمد اسلامی درباره عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات در این سازمان تهیه و تدوین کردند.

نمایندگان در خلاصه سوالشان از وزیر راه نوشته‌اند: در خصوص سوءمدیریت و کم‌کاری‌های سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات چه اقدامی انجام داده‌اید؟ آیا از ریخت و پاش‌های غیرضروری در سازمان بنادر اطلاع دارید؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول