اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هشدار درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی گفت: با هرگونه دخل و تصرف غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها قاطعانه برخورد می‌شود.

هشدار درباره  ساخت و سازهای غیرمجاز  در حریم رودخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی در دیدار با مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و فرماندهی مرزبانی استان در رابطه با بررسی تصرفات غیرقانونی در حریم رودخانه‌ها، اظهار داشت: حریم و بستر رودخانه‌ها به دلیل اینکه جزو اراضی مرغوب و با ارزش افزوده بالا بوده مورد طمع افراد سودجو بوده و این موضوع ضررهای جبران‌ناپذیری به منابع ملی وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از تکالیف و اولویت‌های دستگاه قضایی حفظ حقوق عامه بوده و بحث پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تجاوز افراد فرصت طلب به حریم رودخانه‌ها جزو مصادیق این موضوع است، افزود: بر همین اساس دستگاه قضایی با هرگونه دخل و تصرف غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر ارائه راهکارهای مناسب به منظور جلوگیری از تصرفات غیرقانونی در بستر و حریم رودخانه‌ها خاطرنشان کرد: حفظ حقوق عامه و مقابله افراد فرصت‌طلب بدون همکاری نهادهای مسوول امکان‌پذیر نبوده و همه دستگاه‌ها در خصوص رعایت این مسئله مکلف هستند.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول