اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آغاز طرح «حاج قاسم سلیمانی» برای تشخیص سریع کرونا در اهواز

فرماندار شهرستان اهواز گفت: اجرای طرح غربالگری، شناسایی بیماران کرونایی با عنوان شهید حاج قاسم سلیمانی از امروز در منطقه غرب و منبع آب اهواز اجرایی شد.

آغاز طرح «حاج قاسم سلیمانی» برای تشخیص سریع کرونا در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف رصد، کنترل و پایش بیماری کرونا بنا به توافقنامه‌ای که میان وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج در سطح ملی صورت گرفته به مدت چهار ماه انجام می‌شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج نحوه قرنطینه و درمان بیماران مبتلا به کرونا رصد خواهند شد.

فرماندار شهرستان اهواز گفت: این طرح امروز نیز در دو نقطه غرب و منبع آب شروع شده و امیدواریم با استفاده از ظرفیت بسیج در دیگر مناطق نیز این طرح و عملیات را اجرایی کنیم‌ تا کنترلی بر روی بیماری داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت اعمال محدودیت‌های اخیر، ادامه داد: تا به امروز مردم و اصناف اهواز به خوبی موازین و دستورالعمل‌ها را رعایت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

جمال عالمی نیسی تصریح کرد: محدودیت‌های اعمال شده همچنان ادامه دارند همچنین گشت مشترک و بازرسی‌ها، کنترل مبادی ورودی و خروجی و دوربین‌های ترافیکی بر اجرای محدودیت‌ها نظارت دارند.

وی بیان کرد: با ادامه همین روند قطعا وضعیت کرونا در اهواز رو به بهبودی خواهد رفت، و در حال حاضر نیز نشانه‌ای از بهتر شدن وضعیت قابل مشاهده است.

عالمی نیسی اذعان کرد: با بهتر شدن وضعیت این نگرانی وجود دارد که مردم مجددا از رعایت پروتکل‌های بهداشتی غافل شوند و اوضاع به حالت قرمز باز گردد.

وی ادامه داد: باتوجه به اقدامی که در کشور شده و بشارتی که برای تست فاز اول واکسن گرفته شده از مردم تقاضا داریم رعایت‌ها تداوم یابد تا ان‌شاالله واکسن تولید و عرضه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول