اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مشکل مشترک تیم‌های محتشم و علم و ادب تبریز در آستانه شروع لیگ

در حالی که 20 روز به شروع مسابقات لیگ دسته 2 کشور باقی‌مانده است، تیم‌های تبریزی حاضر در این رده اجازه ادامه تمرینات خود را ندارند.

مشکل مشترک تیم‌های محتشم و علم و ادب تبریز در آستانه شروع لیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با اطلاعیه شماره 25 ستاد ملی مبارزه کرونا، کلیه تمرینات و مسابقات ورزشی تا 2 هفته تعطیل اعلام شد.

این تعطیلی شامل حتی تمرینات تیم‌های فوتبال هم شده و امروز کلیه تمرینات تیم‌های بزرگسالان محتشم و علم و ادب تبریز همچنین تیم‌های پایه باشگاه‌های تراکتور، ماشین‌سازی و سایر تیم‌های این رده تعطیل بود.

هر چند در مورد سایر تیم‌های فوتبال به دلیل مشخص نبودن شروع مسابقات نگرانی زیادی وجود ندارد، اما زمان قرعه‌کشی و شروع مسابقات لیگ دسته 2 کشور اعلام شده و مسوولان هر 2 تیم محتتشم و علم و ادب را‌ نگران کرده است.

لیگ دسته 2 کشور روز 12 آذر قرعه‌کشی و شروع مسابقات هم 24 آذر اعلام شده است و 2 تیم تبریزی محتشم و علم و ادب با مصوبه ستاد کرونا در 20 روز مانده به مسابقات، نزدیک به دو هفته اجازه تمرین ندارند و همین می‌تواند میزان آمادگی 2 تیم بعد از 3 ماه تمرین را به شدت کاهش داده و شرایط نابرابر به مصاف حریفان خود روند و در کنار آن احتمال مصدومیت بازیکنان نیز به شدت افزایش می‌یابد.

بی‌شک اگر ستاد کرونا خواهان تعطیلی تمرینات تیم‌هاست، باید با مسوولان فدراسیون فوتبال نیز برای تعویق مسابقات مذاکره نماید.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول